پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ

۰

غیبت های زیاد معلم یکی از کلاس های چهارم ابتدایی دبستان شهید رجایی ماسال صدای اولیای دانش آموزان را در آورد.

در همین رابطه یکی از اولیای دانش آموزان در گفتگو با ماسال نیوز ضمن اعلام اینکه از ابتدای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ شاهد غیبت های مکرر معلم دانش آموزش بوده است گفت:‌ ما بارها در این رابطه به آموزش و پرورش و مدرسه مراجعه کردیم ولی باز هم غیبت آقای معلم ادامه داشت.

خانم یعقوبی افزود: این اواخر به ما قول دادند که کلاس های فوق العاده برای دانش آموزان برگزار می کنند اما این کلاس ها هم با حضور معلمی غیر از معلم اصلی برگزار می شد که خود باعث لطمه بیشتر به درس دانش آموزان می شد که به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم خودمان با دانش آموزمان درس کار کنیم.  

آقای ییلاقی یکی دیگر از اولیای دانش آموزان نیز به ماسال نیوز گفت: متأسفانه امسال گذشت و لطمات درسی دانش آموزان احتمالا سال آینده گریبانشان را خواهد گرفت.

در همین رابطه مدیر مدرسه ابتدایی شهید رجایی ضمن رد گفته های اولیای دانش آموزان معتقد است که معلم کلاس چهارم این مدرسه تنها چهار جلسه غیبت داشته است که آن هم با مرخصی آموزش و پرورش و قانونی بوده است.

این موضوع البته توسط اولیای دانش آموزان به شدت رد می شود. یکی از اولیا که نخواست نامی از وی برده شود به ماسال نیوز گفت:‌ تعداد جلسات غیبت معلم دانش آموزم بدون احتساب روزهای یکشنبه که حق قانونی آموزگار است بسیار بیشتر از ۴ جلسه بوده است.

خانم یعقوبی و آقایان ییلاقی و میمنت زاده نیز ضمن رد گفته های مدیر مدرسه معتقدند معلم کلاس چهارم این مدرسه خیلی بیشتر از چهار جلسه غیبت داشته است.

یعوبی در همین رابطه افزود: متأسفانه غیبت های زیاد باعث شد معلم محترم کلاس چهارم تعداد زیادی درس را به در جلساتی معدود به سرعت بگذراند که این موضوع نیز باعث آسیب به درس دانش آموزان شد.

آقای میمنت زاده یکی از اولیای دانش آموزان نیز به ماسال نیوز گفت: درباره کم کاری معلم دانش آموزم پیگری های زیادی کردم اما این موضوع منجر به بی احترامی معلم به من شد در حالی که ایشان باید با ذکر دلایل و یا عذرخواهی ما را توجیه می کردند.

وی افزود: در همین رابطه اعتراض مکتوب خود را به قسمت شکایات اداره آموزش و پرورش داده ام که ایشان نیز پیگیری هایی در این زمینه انجام داده اند اما این موضوع عقب ماندگی دانش آموزان ما را جبران نمی کند.

میمنت زاده ادامه داد: ما نمی خواهیم همین کم کاری ها سال آینده برای دانش آموزان دیگری ادامه داشته باشد. به نظر من باید با چنین مواردی با قاطعیت بیشتری برخورد شود چرا که عقب ماندگی دانش آموزان با جریمه و یا اخطار دبیر جبران نخواهد شد. 


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۲/۰۱
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی