پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ

۱

فرمانده سپاه ماسال ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان ماسال از برگزاری رزمایش دو روزه الی بیت المقدس در ماسال خبر داد.
سعید بابایی


سرهنگ پاسدار سعید بابایی صبح امروز در گفتگو با ماسال نیوز که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت ضمن تبریک این هفته، اظهار کرد: سپاه ناحیه ماسال با تدوین بیش از 40 برنامه در سطح شهرستان با شعار" بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی" به اجرای برنامه های این هفته می پردازد.

وی ضمن برشمردن برخی برنامه های سپاه در هفته بسیج گفت: شاخص این برنامه ها، سخنرانی قبل از خطبه های سیاسی و عبادی نمازجمعه، نشست های بصیرتی و روشنگری در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت و مساجد جامع و محلات توسط حلقات صالحین، مجمع عالی بسیج شهرستان، افتتاح پروژه مسکن محرومین و پروژه های اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره های شهدای والامقام و تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان " شکوه مقاومت" همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه 5 آذر می باشد.

بابایی با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در سطح شهرستان در پایان هفته بسیج افزود: در این رزمایش گردان های بیت المقدس به اجرای رزمایش و نشان دادن توان دفاعی بسیجیان در سطح شهرستان می پردازند.

فرمانده سپاه ماسال، مقابله با جنگ نرم را از دغدغه های اصلی و مهم فرهنگی و بصیرتی سپاه عنوان کرد و گفت: به منظور آگاه سازی خانواده های محترم در عدم استفاده از برنامه های مبتذل رسانه های ماهواره ای دشمن نیز برنامه های مختلف بصیرتی طی هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

سعید بابایی ضمن اشاره به تقارن هفته بسیج با ماه محرم گفت: انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل های آینده در جهت اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر می بایست در سرلوحه برنامه های حلقات صالحین و هیات منتظران موعود و هیات عاشقان ولایت قرار گیرد.

 
انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۳
ماسال نیوز

نظرات  (۱)

با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
مطلب بسیار جالب و زیبایی بود . خوشحال میشم به سایته منم سری بزنی
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی