پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

۱

رئیس شورای شهر ماسال ضمن تکذیب شایعات اخیر مبنی بر وجود تخلف اقتصادی در شورای اسلامی و شهرداری ماسال گفت: شهروندان اگر مدارکی دال بر وجود تخلف در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر دارند به ما ارایه کنند و ما پاسخگوی همه مسایل هستیم.

شهرداری


علیرضا عباسی در پاسخ به سوال ماسال نیوز مبنی بر اینکه شایعات موجود مبنی بر وجود تخلف اقتصادی در شهرداری و شورای اسلامی شهر چقدر صحت دارد گفت: تاکنون هیچ نامه و مدرکی مبنی بر تخلف توسط شهردار و یا مجموعه شهرداری به دست ما نرسیده است.

وی افزود: اگر مدرکی مبنی بر تخلف توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر وجود دارد ما آمادگی پاسخگویی در آن زمینه را داریم و اگر افرادی مدارکی دال بر دریافت پول توسط شهردار و اعضای شورا و یا تخلف اقتصادی در این مجموعه دارند به ما ارایه کنند و ما پاسخگوی همه مسایل هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر ماسال، درباره تفکیک زمین همسر خود در خیابان دوله ملال و شایعات موجود مبنی بر عدم پرداخت عوارض توسط وی نیز گفت: مدارک این پرونده موجود است و ما 299 متر از زمین خود را به صورت رایگان به شهرداری داده ایم و یک ریال دریافت نکرده ایم. ضمن اینکه این پرونده مربوط به دوره ای است که بنده عضو شورای اسلامی نبوده ام زو تفکیک این زمین را آقای قهرمانی استاندار سابق و آقای محمد نورانی عضو سابق شورای شهر ماسال و 7 نفر از کارشناسان تفکیک استان امضا نموده اند و مدارک در این زمینه موجود است و ما آمادگی ارایه این اسناد به رسانه ها را داریم.

علیرضا عباسی تأکید کرد: عوارض تفکیک این زمین نیز مقرر شده بود که بصورت شش فقره چک در مجموع به مبلغ 10 میلیون و سیصد هزار تومان و بصورت اقساطی پرداخت شود که یک فقره از این چک ها نیز وصول شده است و این هم یک روال عادی است که شهردار می تواند در 36 ماه و یا در 24 ماه برای افراد اقساط ببندد.

رئیس شورای شهر ماسال درباره عدم پرداخت عوارض توسط دامادش (بهمن قاسمی) در خیابان ولی عصر (عج) نیز گفت: آقای قاسمی خرید و فروشی در خیابان ولی عصر (عج) نداشته اند و این مطلب کذب محض است.

وی افزود: ایشان در این خیابان زمین دارند ولی خرید و فروشی نداشته اند.

شایان ذکر است به زودی مصاحبه تفضیلی درباره برخی مسائل و شایعات مطرح اخیر در زمینه شورای اسلامی شهر و شهردار ماسال با علیرضا عباسی (رئیس شورا) و باقر کاظمی (شهردار ماسال) در همین پایگاه خبری منتشر می شود.

 

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۷
ماسال نیوز

نظرات  (۱)

چون طرف را از شهرداری بیرون کردین شروع به شایع سازی علیه شما کرده وگرنه همه ما اعضای شورا و شهردار مردمی ودوستداشتی شهرمان را خوب میشناسیم اصلا این وصله ها به انها نمیچسبه.بالاخره دروغ شایعه سازان آشکار میشه انوقت روسیاهی برای .....میمونه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی