پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ق.ظ

۱

پیروززی عزه مقدمه آزادی بیت المقدس است

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۱ ق.ظ

مسئول کانون طلیعه ظهور مسجد جامع ماسال طی بیانیه ای نوشت: پیروزی غزه موجب شد تا فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام در عالم مطرح و پیروزی غزه، مقدمه پیروزی نهایی و آزادی بیت‌المقدس شود.

کانون طلیعه ظهور مسجد ماسال



سرانجام ما پیروز می شویم و آنها نابود می شوند و حکومت حق و عدالت از آن ما خواهد بود
باری دیگر لختی از اراده و قدرت لایتناهی حضرت پروردگار بر عالمیان سایه افکند و مردم قهرمان و شجاع فلسطین با اراده هایی پولادین جانانه در برابر تمامی ظلم و شیاطین انسان نما قد برافراشته و با مقاومت و پایداری حماسه ای عظیم خلق نمودند تا همگان به چشمان خود  به تفسیر آیات سراسر نور 5 و 6  سوره عظیم الشان قصص بنشینیم و بر تصمیم و اراده حضرت دادار سر تعظیم فرود آورده و آینده را از آن مستضعفین جهان بدانیم.
همگان خوب میدانیم که خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خودشان بخواهند. اکنون که خواست مردم شریف غزه و فلسطین عزیز با مشیت الهی در هم آمیخت  تا سایه شوم مفسدین زمان از سر برادران مسلمانمان در غزه کوتاه گردد تا فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام در عالم مطرح و پیروزی غزه، مقدمه پیروزی نهایی و آزادی بیت‌المقدس شود.
امیدواریم باری دیگر همه مسلمانان عالم به رهبری مرجعیت و خواص جوامع خود دست در دست هم نهاده تا در شیپور موج دوم بیداری اسلامی دمیده و نابودی اسرائیل و آمریکا را به نظاره نشسته تا دوباره خاطرات آندلس را تکرار و تمدن اسلامی را پایه گذاری و زمین را با صاحبان اصلی آن برگردانیم.
کانون طلیعه ظهور مسجد جامع شهرستان ماسال؛ ضمن تبریک این نصرت الهی و حمایت خویش از مقاومت مردم فلسطین و با آرزوی علو درجات برای شهدای حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و طلب شفای عاجل برای مجروحان، با خانواده‌های شهدا، و مجروحان و آسییب‌دیدگان از حملات اخیر ابراز همدردی می‌کند و بر این باور است که این پیروزی، مقدمه و بشارتی برای آزادسازی نهایی همه سرزمین‌های اشغالی از جمله قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیسم خواهد بود.

منوچهر یوسفی- مدیر مسئول کانون طلیعه ظهور مسجد جامع ماسال



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶
ماسال نیوز

نظرات  (۱)

سلام مهربونم
وب جالبی داری
خوشحال میشم باهات بیشتر آشنا بشم و پستاتو با دوستام لایک کنم.....جامعه مجازی فیس کمپ یه محیط دوستانه با مجوز از ارشاد:
http://facecamp.ir
اینم چت روم مون:
http://campchat.ir/
خیلی راخت میتونی همون جا عکساتم اپلود کنی
campup.ir
اینم لینک شخصی من..خوشحال میشم دعوتمو قبول کنی:
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7
#فدامدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی