پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ق.ظ

۰

شهردار و رئیس شورای شهر شاندرمن صبح امروز با حضور در برنامه شهر مای رادیو رشت به سوالات مجری برنامه و شهروندان پاسخ دادند.


به گزارش ماسال نیوز، سید نظام عبدالحسین زاده شهردار شاندرمن و قهرمان شعبان پور رئیس شورای شهر شاندرمن صبح امروز ضمن حضور در برنامه «شهر ما»ی رادیو رشت به سوالات مجری برنامه و شهروندان پاسخ دادند. 

رئیس شورای شهر شاندرمن در پاسخ به سوال یکی از شهروندان درباره وضعیت پارک جنگلی شهری کفود گفت: تاکنون چندین مرحله برای تحویل گرفتن عرصه پارک به چالوس رفته ایم تا بتوانیم مراحل اداری مربوط به واگذاری زمین به شهرداری را انجام دهیم و همچنان پیگیر موضوع هستیم.

وی درباره مشکل وجود پارکینک در شهر نیز گفت: شهرداری آمادگی دارد به متقاضیان احداث پارکینگ در شهر مجوز دهد.

شعبانپور ضمن تشکر از خانواده شهید یوسفیان و خانواده محبوب بابت همکاری در احداث بلوار شهید یوسفیان گفت: با همت این شهروندان و شهرداری و شورای شهر این پروژه هم اکنون تا 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

رئیس شورای شهر شاندرمن پروژه های پل شاندرمن، بند انحرافی زیر پل، پروژه بلوار شهید یوسفیان، آسفالت معابر و کوچه های سطح شهر، بلوار امام خمینی (ره)، بلوار ولی عصر (عج) به سمت بخشداری و بلوار دانش آموز تا نزدیک بیمارستان و جدول گذاری به سمت پارک ساحلی سیاهمرد، بازگشایی خیابان ها، لوله گذاری ها و ... را مهم ترین پروژه های عمرانی شهرداری شاندرمن عنوان کرد.

سید نظام عبدالحسین زاده نیز در این گفتگوی رادیویی به سوالات شهروندان درباره مشکلات سرویس بهداشتی، زباله و پروژه های عمرانی شهر پاسخ داد.


وی با اشاره به احداث بازار دام فروشان در پونل گفت: یک بازار با استاندارهای بهداشتی لازم در پونل راه اندازی می شود و بازار دام فروشان شاندرمن نیز به آنجا منتقل خواهد شد.

شهردار شاندرمن با اشاره به اینکه در فاصله بین بلوار شهید یوسفیان و رودخانه مرغک به مساحت 4500 متر مربع پارک تفریحی احداث خواهد شد به بازاریان این قسمت شهر وعده داد بازار این قسمت نیز با احداث این پارک رونق بیشتری خواهد گرفت.

عبدالحسین زاده مهم ترین مشکل ساخت و ساز در شاندرمن را نداشتن سند مالکیت عنوان کرد و گفت:  شاندرمن شهری کوچک و جدید التأسیس است و بیشتر زمین های شهر دارای دو مالک هستند  و بیش از 85 درصد زمین های شاندرمن فاقد سند مالکیت می باشند که یکی از مهم ترین موانع در راه افزایش ساخت و ساز در این شهر است.

وی با اشاره به فعال بودن 13 پروژه عمرانی در سطح شهر گفت: از زمانی که شهرداری در شاندرمن تأسیس شده است این حجم پروژه بصورت همزمان کلید نخورده است. به عنوان مثال دهها سال خواسته شهروندان ساخت پل شاندرمن بود که خوشبختانه توانسته ایم با همکاری مسئولان شهرستان آن را به بهره برداری برسانیم و انشالله در دهه فجر بصورت رسمی افتتاح خواهد شد.

شهردار شاندرمن افزود: در دهه فجر  امسال حدود یک میلیارد تومان پروژه در دست بهره برداری خواهیم داشت.

وی احداث میادین مقابل بخشداری، شهرداری و آرش را از دیگر پروژه های مهم شهری عنوان کرد و افزود: در آینده ای نزدیک بلوار ولی عصر (عج) به سمت بخشداری و بلوار دانش آموز به سمت بیمارستان امتداد پیدا خواهند کرد. 

شهردار شاندرمن درباره مشکل زباله پشت مخابرات نیز گفت: سه هکتار زمین در یکی از روستاها گرفته شده است و قول می دهم به محض اینکه مجوز قطع درختان جایگاه داده شد زباله های داخل شهر را جمع آوری و به آنجا انتقال دهیم.

عبدالحسین زاده همچنین وعده داد خیابان های دارای مشکل در شهر تا قبل از عید روکش آسفالت شوند.



انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۲
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی