پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۱

فرماندهی نیروی انتظامی ماسال با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو گفت: در شش ماهه نخست سال 6 نفر در طی تصادفات رانندگی فوت و 118 نفر مجروج شده اند. 

وحید اصلانی

به گزارش ماسال نیوز، وحید اصلانی در نشست خبری صبح امروز خود با خبرنگاران، با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از 14 مهر ماه گفت: نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته نیروی انتظامی بالغ بر 50 برنامه مختلف را اجرا خواهد نمود که از جمله مهمترین برنامه ها، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان در ستاد نیروی انتظامی، پیاده روی خانوادگی کارکنان، تجلیل از کارکنان، تجلیل از قاریان قرآن فرزندان کارکنان، برگزاری مسابقات تیراندازی و ... است.

فرماندهی انتظامی شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد اداره متبوعش گفت: در شش ماه اول سال 93 تعداد 1538 پرونده قضایی از طریق واحدهای انتظامی رسیدگی و تشکیل شده است و همچنین تعداد 5383 پرونده قضایی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: در شش ماهه ابتدایی سال در تصادفات درون شهری دو نفر فوت و 56 نفر مجروح شده اند و در تصادفات برون شهری در همین زمان 4 نفر فوت و 62 نفر دچار مجروحیت گشته اند.

رئیس پلیس ماسال با اشاره به وقوع تخلفات متعدد از سوی رانندگان و درخواست از مردم مبنی بر رعایت قوانین گفت: در 6 ماهه ابتدایی سال، تعداد 645 خودرو و 906 دستگاه موتور سیکلت توقیف شده اند.

اصلانی مجموع سرقت های رخ داده در شش ماه نخست سال را 48 مورد عنوان کرد و گفت در همین راستا نیز تعداد 56 نفر از سارقان دستگیر شده اند که هم اکنون بیشترشان در زندان به سر می برند و در همین مدت 51 مورد نیز کشفیات اشیای مسروقه داشته ایم که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی با اشاره به دستگیری معتادین در شهرستان گفت: در نیمه اول سال 93 تعداد 186 نفر معتادین پرخطر دستگیر و برای انجام مراحل درمانی به کمپ ترک اعتیاد شاندرمن و ... منتقل شده اند.

فرمانده انتطامی شهرستان ماسال افزود: دو مورد حلق آویزی منجر به فوت نیز در شش ماهه ابتدایی سال رخ داده و در سایر سوانح نیز 4 مورد فوتی در شهرستان رخ داده است.  

اصلانی افزود: در همین مدت 237 فقره نزاع و درگیری در شهرستان رخ داده است که آمار بسیار بالایی برای شهرستان ماسال می باشد.


انتهای پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۸
ماسال نیوز

نظرات  (۱)

۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۶:۴۸ محمد محمدیان رباطی
وبلاگ تحلیلی خبری خوبی دارید
ایشالله مو فق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی