پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ

۰

ساختمان جدید شهرداری و آتش نشانی شاندرمن صبح امروز با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان به مرحله بهره برداری رسید.

شهرداری شاندرمن

به گزارش ماسال نیوز، ساختمان جدید شهرداری و آتش نشانی شاندرمن با مجموع زیر بنای 500 متر مربع صبح امروز چهارشنبه با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی امام جمعه و دیگر مسئولان نهادها و ادارات شهرستان ماسال بصورت رسمی افتتاح شد.


شهردار شاندرمن در مراسم افتتاح این پروژه ضمن تبریک هفته دولت گفت: پروژه ساختمان آتش نشانی از سال1388 از محل اعتبارات استانی آغاز شد اما به علت عدم تخصیص این اعتبارات متوقف و در نیمه دوم سال 92 با پیگیریها و جلسات متعداد با پیمانکار و شورای اسلامی شهر مجوز اجرای پروژه با عنوان ساختمان جدید شهرداری با اعتبارات داخلی به اتمام رسید.


سید نظام عبدالحسین زاده افزود: این پروژه با اعتبار 165 میلیون تومان از اعتبارات استانی و 155 میلیون تومان از اعتبارات داخلی تکمیل شده است.


افتتاح پروژه اصلاح هندسی میدان شهدای شاندرمن

صبح امروز پروژه اصلاح هندسی میدان شهدا و پیاده رو سازی اطراف گلزار شهدای شاندرمن نیز با حضور مسئولان شهرستان ماسال افتتاح شد.

شهردار شاندرمن در آیین بهره برداری رسمی از این پروژه ها نیز گفت: به علت تصادفات متعددی که در طول سال در میدان شهدا صورت می گرفت شهرداری اقدام به اصلاح هندسی میدان شهدا نمود.

عبدالحسین زاده افزود: این پروژه با اعتبار 239938057 ریال از محل جرائم راهنمایی و رانندگی آغاز و در مجموع با اعبتارات داخلی برای اتمام آن 58 میلیون تومان هزینه شده است.

عضو شورای ترافیک شهرستان گفت: پروژه اصلاح هندسی میدان شهدا شامل 75 متر بلوار، 175 متر جدول کشی و موزاییک کاری و 437.5 مترمربع پیاده رو سازی، رنگ آمیزی، گل کاری و درخت کاری بوده است.

همچنین صبح

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۵
ماسال نیوز

شاندرمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی