پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ق.ظ

۱

۲۷ روستای ماسال تا پایان ۹۵ گازرسانی می شوند

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ق.ظ

فرماندار ماسال از گازرسانی به 27 روستا تا پایان سال 95 خبر داد و گفت: مناقصه تعیین پیمانکار به 17 روستای بخش شاندرمن انجام پذیرفته و در 10  روستای بخش مرکزی نیز صورت خواهد پذیرفت.


به گزارش ماسال نیوز؛ محمود قاسم نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال که در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برگزار شد با اشاره به پی گیری های ویژه و تخصیص اعتبار در جهت مدیریت منابع آبی کشاورزی ابراز امیدواری کرد:  فصل جاری کشاورزی، همچنان به دور از مشکل کم آبی سپری شود و کشاورزان به عنوان یکی از اصلی ترین منابع تولید اقتصاد کشور سالی پر بار و محصول را در    پیش رو  داشته باشند.

وی عشایر را یکی دیگر از ارکان تولید کننده کشور دانست که در سخت ترین شرایط و با کمترین امکانات در خط مقدم جبهه اقتصادی فعال هستند و اظهار داشت: باید به راه های عشایری به عنوان اصلی ترین نیاز عشایر بیشتر توجه شود.

فرماندار ماسال با بیان اینکه در سال 93 بیش از  یازده میلیارد تومان جهت اجرای پروژه های عمران شهری و روستایی و زیرساخت های شهرستان اعتبار تخصیص یافت، اضافه کرد: در سال جاری، روش توزیع اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان بر این اصل استوار خواهد بود که به اداراتی که در پیشبرد پروژه های حوزه خود، موفق تر بوده اند، اعتبار بیشتری تخصیص یابد.

قاسم نژاد با اشاره به آبرسانی به 17 روستا در سال گذشته عنوان کرد: البته این پروژه در بعضی از روستاها با نواقصی همراه است که  با توجه به نزدیک بودن فصل گرما از اداره آب و فاضلاب روستایی  انتظار می رود هر چه سریعتر نسبت به رفع این مشکلات اقدام نماید.

وی ادامه داد: در سال جاری جهت اجرای راه پروژه راه کلیدبر، ماسال، پونل که فاز اول آن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 3 میلیارد تومان اعتبار ملی تخصیص یافته است.

فرماندار ماسال با تاکید بر توجه ویژه به مناطق روستایی، از گازرسانی به 27 روستا تا پایان سال 95 خبر داد و گفت: مناقصه تعیین پیمانکار به 17 روستای بخش شاندرمن انجام پذیرفته و در 10  روستای بخش مرکزی نیز صورت خواهد پذیرفت.

 

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۸
ماسال نیوز

نظرات  (۱)

واقعا؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی