پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۷ ب.ظ

۰

امام جمعه ماسال در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: باید حرف رهبر انقلاب اسلامی را آویزه گوش خود قرار دهیم و نباید طوری به جامعه القا کنیم که راه حل همه مشکلات جامعه ما در پای میز مذاکره است.
ماسال نیوز امام جمعه ماسال: نباید به جامعه القا کرد که راه حل همه مشکلات مذاکرات است

به گزارش ماسال نیوز، حجت الاسلام سید هادی موسوی ضمن بیان اهمیت امر به معروف در جامعه گفت: ما نباید نسبت به کسانی که در ملا عام گناه می کنند بی تفاوت باشیم.

وی افزود: «برخی دستگاههای مسئول در برخورد با مظاهر گناه، وظیفه خودشان را به خوبی انجام نمی دهند و برخی  دستگاههای تورهای گردشگری برگزار می کنند و در این تورها مسائل فرهنگی رعایت نمی شود. این دستگاهها ظاهرا چشمان خودشان را بسته اند. بعضا دیده می شود تورهای گردشگری مختلط برگزار می کنند و معلوم نیست اینها از کجا آمده اند. اینها باید کنترل شود. این طور نباشد که ابنها هر جا خواستند بروند ».

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب دینی بود و انتظار این است که دوستان خط قرمزها را رعایت کنند.

امام جمعه ماسال با اشاره به سالروز تشکیل رژیم منحوس صهیونیستی گفت: 26 اردیبهشت به مناسبت تشکیل رژیم اشغالگر قدس یوم النکبت نامیده شده است روز که در آن یک رژیم برای سرکوبی و استعمار کشورهای اسلامی تأسیس کردند و آن را مورد حمایت قرار دادند و  بدتر آنکه سران ممالک اسلامی مجری منویات اشغالگران صهیونیستی هستند.

وی افزود: با وجود ظلم های علنی اسرائیل، دنیا از آنها حمایت می کند. آنهایی که ادعای حقوق بشر دارند و و دم از حقوق بشری در جمهوری اسلامی می زنند کجا هستند؟ پس چرا نسبت به کشتار مردم فلسطین حرفی نمی زنند؟ حتی اجازه نمی دهند غذا به این مردم مظلوم برسد. معلوم است که اینها به دروغ دارند ادعای حقوق بشر می کنند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان گیلان افزود: امام (ره) به درستی فرمودند که اگر مسلمانان متحد می شدند و یک سطل آب روی اسرائیل می ریختند اینها را آب می برد اما متأسفانه ما این اتحاد را نداریم.

حجت الاسلام سید هادی موسوی با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1 در وین گفت: امروز دستگاه دیپلماسی ما مذاکراتی  را شروع کرده است و ما باید از این مذاکرات حمایت کنیم اما از طرف دیگر باید حرف رهبر انقلاب اسلامی را آویزه گوش خود قرار دهیم و نباید طوری به جامعه القا کنیم که راه حل همه مشکلات جامعه ما در پای میز مذاکره است.

وی افزود: ما به تیم مذاکره کننده مان اعتماد داریم و باید همراهی کرد اما این طور هم نیست که احساس کنیم همه مسائل و مشکلات ما به نتیجه مذاکرات بستگی داشته باشد.

امام جمعه ماسال ادامه داد: به والله اینها دروغ می گویند و نمی شود به اینها اعتماد کرد. مگر کشورهای روسیه و چین با آمریکا هم پیمان نبودند؟ چی شد وقتی بحث اوکراین پیش آمد همینها می آیند روسها را تحریم می کنند؟ مگر دوست نبودند؟ نمی شود به اینها اعتماد کرد. ما اگر می خواهیم مشکلاتمان حل شود باید به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم. تاریخ انقلاب اسلامی نشان می دهد که هر جا به منابع خودمان تکیه کرده ایم در همان جا موفق بوده ایم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۶
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی