پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۷ ق.ظ

۰

اولین گشت سوارکاری بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در بام سبز ماسال برگزار شد.

اسب گردشی بانوان ماسال


به گزارش ماسال نیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اولین گشت سوارکاری بانوان در بام سبز ماسال به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت سوارکاری شهرستان ماسال و با مشارکت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماسال برگزار شد.

اسب گردشی بانوان ماسال

نوشین محمدی نائب رئیس هیئت سوارکاری شهرستان و عضو فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز  ماسال در گفتگو با ماسال نیوز، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پاس داشتن مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: این همایش با با هدف عمومی سازی ورزش سوارکاری و احیا این ورزش برای بانوان برگزار شد.
وی افزود: نیمی از سوارکاران خانم برای اولین بار سوارکاری با اسب را تجربه نمودند که مورد علاقه و استقبال بیشتر این افراد قرارگرفت.

محمدی با اشاره به به نبود زیر ساخت مناسب در شهرستان و وجود پتانسیل بالا و علاقه مندی بانوان به ورزش سوارکاری از مسئولان خواست فضای مناسبی جهت احداث پیست سوارکاری و مانژ در راستای آموزش این ورزش و برگزاری مسابقات استانی و کشوری اختصاص دهند.

نائب رئیس هیأت سوارکاری شهرستان ماسال ادامه داد: در برنامه های آتی با توجه به مبحث ضرورت آموزش در ورزش سوارکاری بانوان، این هیئت کلاسهای اموزشی تئوری و عملی را زیر نظر مربیان مجرب فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده است که کلیه علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به به اداره ورزش و جوانان شهرستان مراجعه نماید.


اسب گردشی بانوان ماسال
انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۲
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی