پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ق.ظ

۰

داعش دو تن از رهبران حماس را در یرموک سر برید

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ق.ظ

داعش پس از حمله به اردوگاه آوارگان فلسطینی در یرموک و به گروگان گرفتن تعدادی از آنها دو تن از رهبران حماس در این اردوگاه را سربرید.


به گزارش ماسال نیوز؛ پایگاه اینترنتی الوفد مصر به نقل از روزنامه "دیلی میل" بریتانیا گزارش داد داعش هفته گذشته دو تن از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس را در اردوگاه پناهندگان فلسطینی در یرموک دمشق سربریده است.

این روزنامه با اشاره به اینکه داعش تصاویر مربوط به سرهای قطع شده این دو فرد را در اینترنت منتشر کرده است نوشت: این دو در یک گروه وابسته به حماس عضو بودند و از اردوگاه های آوارگان فلسطینی در برابر حملات داعش دفاع کرده بودند. 

دیلی میلی ادامه می دهد: درگیری ها میان داعش و کمیته دفاع از اردوگاه آوارگان یرموک (نیروهای حماس)، منجر به مرگ تعداد زیادی از نیروهای دو طرف شد اما داعش در این درگیری ها از آوارگان فلسطینی به عنوان سپر دفاعی بهره گرفت. 

حماس پس از انتشار تصاویر سرهای بریده دو تن از رهبران خود هشدار داده است که انتقام خون این دو و کشتار آوارگان فلسطینی را خواهد گرفت.

براساس این گزارش؛ پس از حمله داعش به اردوگاه آوارگان یرموک در جنوب دمشق در چهارشنبه گذشته ۹ نفر از آوارگان فلسطینی کشته شده و ده ها تن ربوده شدند.


انتهای پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۶
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی