پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

۰

آیت الله قربانی: فقر گیلان زیر سرسبزی آن نهفته است

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم دیدار مردم استان با رییس جمهور در ورزشگاه عضدی رشت گفت: فقر گیلان در زیر سرسبزی آن نهفته است و این جمله را آن روزی که آیت الله هاشمی رییس جمهور بود و به گیلان آمد به ایشان عرض کردم اما هنوز گرفتاری های ما رفع نشده است.

به گزارش ماسال نیوز؛ آیت الله قربانی ضمن خیرمقدم گویی به رییس جمهور  به جهت سفر به استان گیلان گفت: حکومتهای اشرافی در دنیا رابطه ارباب و بندگی با مردم دارند و تا جایی به مردم خدمت می کنند که به نفع منافع خودشان باشند و در دولت های دموکراسی؛ دولت برده مردم است و آنچه که مردم بخواهند را هر چند آزادی هم جنس بازی باشد را تأیید می کنند اما در نظام اسلامی رابطه حکومت و مردم رابطه پدر و فرزندی است.

وی افزود: امیر المومنین (ع) در نامه ای به مالک اشتر فرمود: مالک برای مردم آنچنان دل بسوزان و تفقد داشته باش که پدر و مادر برای فرزندانش دارد. اگر فرزند خطا کرد باید او را نصیحت کرد و اگر دست به اعمالی می زند که خلاق قانون است باید جلوی او را گرفت و اگر در انجام وظایف کوتاهی می کند باید او را نصحیت کرد. 

آیت الله قربانی افزود: جناب آقای دکتر روحانی! فقر گیلان در زیر سرسبزی آن نهفته است و این جمله را آن روزی که آیت الله هاشمی رییس جمهور بود و به گیلان آمد بنده به ایشان عرض کردم. هنوز گرفتاری های ما رفع نشده است. انتظار داریم با برنامه هایی که با خود آورده اید و وزیرانی که همراه شما هستند در امر بیکاری جوانان؛ کشاورزی؛ برنج و چای و غیره استان صنعت و نابسانی ها دیگر برنامه های خوبی ارایه بفرمایید.


استاندار گیلان: گیلان رتبه برتر کسب و کار در کشور را دارد

استاندار گیلان در مراسم دیدار رییس جمهور با مردم استان در ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت:‌ براساس نظر سنجی مرکز پژوهش های مجلس؛ گیلان در فضای کسب و کار رتبه برتر را در کشور داشته است.


به گزارش ماسال نیوز؛ محمد علی نجفی خطاب به رییس جمهور گفت: در دو سال گذشته در سیاست های جنابعالی شاهد افزایش امید در مردم بوده ایم.

وی افزود: کاهش ۲.۵ درصدی بیکاری در گیلان در همین مدت رقم خورده است.

نجفی ادامه داد: براساس نظر سنجی مرکز پژوهش های مجلس؛ گیلان در فضای کسب و کار رتبه برتر را داشته است.  همچنین در دو سال گذشته میزان تخصیص اعتبارات عمرانی سه برابر افزایش یافته است.


انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۶
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی