پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ

۰

در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان گیلان مردم شهرستان رضوانشهر از دکتر حسن روحانی انتظار دارند نسبت به اتمام پروژه های چندین ساله و چند ۱۰ ساله شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند.

 
به گزارش ماسال نیوز؛ برخی از مهم ترین مشکلات موجود در شهرستان رضوانشهر که باید از سوی مسئولان شهرستان به مسئولان کشوری و رئیس جمهوری جهت تصمیم گیری انتقال داده شود عبارتند از:

 
بیمارستان رضوانشهر: متأسفانه پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر فاقد بیمارستان است و مردم به ناچار با صرف هزینه های زیاد باید برای درمان به شهرهای مجاور مراجعه نمایند و یا اینکه دل به دریا زده و به مطب پزشکان خصوصی مراجعه نمایند.
این در حالی است که شهرستان های مجاور این شهرستان یعنی ماسال؛ تالش؛ انزلی و صومعه سرا دارای بیمارستان هستند. همچنین بارها به مردم شهرستان وعده آغاز بهره برداری از این بیمارستان در زمان های مختلف داده شده اما این وعده ها هیچ وقت محقق نشده است. به عنوان مثال محمود شکری دوم خرداد ماه ۹۳ وعده افتتاح این بیمارستان در طی هفته دولت همان سال را داد (+) اما هفته دولت سال ۹۳ معاون وزیر راه به عنوان مجری این پروژه افتتاح آن را به هفته دولت سال ۹۴ موکول کرد.
امیدواریم با سفر هیأت دولت به گیلان؛ این پروژه با نگاه ویژه دولت مردان تکمیل و خدمات رسانی خود را به مردم محروم رضوانشهر آغاز کند.
 

سد شفارود: سد شفارود از جمله پروژه های عمرانی شهرستان رضوانشهر است که نمایندگان ادوار گذشته و کنونی تالش در مجلس شورای اسلامی در باب تکمیل آن وعده های مختلف داده اند اما هیچ گاه موفق به تکمیل آن نشده اند.
امروز مردم رضوانشهر از این پروژه بیشتر به عنوان یک پروژه تاریخی انتخاباتی یاد می کنند تا پروژه که قرار است به سرانجامی برسد.
 نکته جالب درباره این پروژه نیز این است که محمود شکری نماینده مردم تالش رضوانشهر و ماسال پنجم بهمن ماه سال ۹۲ وعده داده بود سد شفارود در سال ۹۳ به بهره برداری خواهد رسید (+) و امروز نماینده محترم را به جهت عدم تحقق این وعده شماتت نمی کنیم و تنها از ایشان می خواهیم که جهت تکمیل آن رایزنی های جدی با مسئولان کشور در طی سفر استانی داشته باشند.

دانشگاه آزاد:  رضوانشهر تنها شهرستان در بین شهرستان همجوار خود است که از نعمت وجود دانشگاه آزاد اسلامی بی بهره است. شهرستان های انزلی ماسال صومعه سرا و تالش هر کدام دارای واحد دانشگاهی آزاد اسلامی هستند و مردم رضوانشهر این توقع را از مسئولان وزارت علوم و مسئولان استانی دارند که در جهت راه اندازی واحد دانشگاهی آزاد اسلامی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.
شایان ذکر است که وجود دانشگاه آزاد می تواند تأثیر مضاعف فرهنگی در عرصه شهرستان داشته باشد. ضمن اینکه هزینه های فرهنگی و اقتصادی ناشی از تردد دانشجویان به شهرهای دیگر به خانواده ها تحمیل نخواهد شد.

عدم وجود پارک مناسب تفریحی و گردشگری مناسب در شهر رضوانشهر : پارک فجر موجود متأسفانه وضعیت مناسبی ندارد و به گفته اهالی گاهی به محل تجمع معتادان تبدیل می شود و برخی والدین نیز این پارک را محل به دام افتادن نوجوانان برای اعتیاد می دانند.
از طرفی با توجه به وجود رودخانه ها و دریا در حواشی شهر امکان احداث یک پارک بسیار مناسب برای این شهرستان وجود دارد.
 

کمربندی شهر رضوانشهر: شهر رضوانشهر به دلیل قرار گرفتن در محل تردد وسایط نقلیه عبوری از شهرستان برای مسیر رشت تالش آستارا و انزلی؛ در طی سال همیشه با مشکل ترافیک مواجه است که جا دارد مسئولان امر جهت پیگیری موضوع جهت تأمین اعتبار لازم برای احداث کمربندی شهر جدیت لازم را به خرج دهند.

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی