پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

۰

امام جمعه ماسال بر حفظ خطوط قرمز بیان شده از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: نباید مواردی همچون توافق یک مرحله ای و برداشته شدن یکباره همه تحریم ها در جریان مذاکرات مورد فراموشی قرار گیرد.

به گزارش ماسال نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و پاسداشت مقام زن اظهار کرد: امروز باید زنان و دختران جامعه حضرت زهرا (سلام الله علیها) را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: گاهی در جامعه دیده می شود برخی ها سبک زندگی غربی را در خانواده های خود پیاده کرده اند و این جای تأسف دارد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: ما وظیفه داریم دختران را نسبت به وظیفه بزرگ مادر شدن در آینده آگاه کنیم. آنها باید بدانند که در آینده وظیفه بزرگ تربیت فرزند به آنها محول خواهد شد.

خطیب جمعه ماسال با اشاره به روابط ناسالم برخی دختران و پسران در جامعه گفت:‌ دخترانی که امروز با یک یا چند پسر دوست هستند نمی توانند نقش مادر شدن را در آینده به درستی ایفا کنند و دختران امروز باید بدانند که در دامن مادران سالم جامعه ای سالم ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مداحان درباره مسایل هسته ای گفت:‌ بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب تیم مذاکره کننده هسته ای مورد اعتماد ایشان هستند و ما نیز باید به این تیم اعتماد کنیم.

وی پیام های تبریک به مناسبت بیانیه لوزان را بی معنی عنوان کرد و گفت: هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است و باید اجازه دهیم این موضوع مشمول زمان شود تا همه چیز برای ما روشن گردد.

امام جمعه ماسال بر حفظ خطوط قرمز بیان شده از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد و افزود: نباید مواردی همچون توافق یک مرحله ای و برداشته شدن یکباره همه تحریم ها در جریان مذاکرات مورد فراموشی قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی؛ استفاده از فنآوری هسته ای را برای کشور بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: متأسفانه عده ای در جریان بحث  و جدل ها درباره مسائل هسته ای این طور وانمود می کنند که کشور نیازی به این فنآوری ندارد در حالی که بسیاری از امور مربوط پزشکی و کشاورزی با همین فنآوری انجام می شود.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۱
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی