پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ب.ظ

۰

کرایه تاکسی در مسیرهای برون شهری ماسال و شاندرمن در طی روزهای گذشته تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ماسال نیوز، نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای برون شهری ماسال و شاندرمن در حالی تا 40 درصد افزایش پیدا کرده است که به گفته بخشدار بخش مرکزی ماسال نرخ های جدید تنها پیشنهادات نمایندگان راننده ها بوده و مصوبه ای نداشته است.

حمید رضایی افزود: اگر هم مصوبه ای در شورای ترافیک وجود داشته باشد کرایه ها باید از ابتدای سال 94 افزایش پیدا کند و افزایش کرایه ها یقینا بر خلاف قانون بوده و تخلف محسوب می شود.

براساس مشاهدات ماسال نیوز، هم اکنون کرایه تاکسی مسیر ماسال به شاندرمن از مبلغ 500 تومان به مبلغ 700 تومان و کرایه مسیر ماسال به رشت و بالعکس از مبلغ 3500 تومان به 4500 تومان افزایش پیدا کرده است.

به نظر می رسد افزایش خارج از ضابطه کرایه ها به نظارت ارگان های مسئول در این رابطه بر می گردد. موضوعی که یکی از مسافران مسیر ماسال به رشت، ضمن اشاره به این نکته در گفتگو با ماسال نیوز اظهار کرد: ما خیلی کم دیده ایم که مسئولان نظارتی بصورت نامحسوس بر روند افزایش قیمت کرایه ها در این سالها نظارت داشته باشند.

وی افزود: هر سال شهروندان شاهد افزایش کرایه ها از قبل از شب عید هستند و این موضوع تبدیل به یک روال طبیعی شده است و به نظرم مسئولان هم این امر را پذیرفته اند که در اسفند ماه کرایه ها افزایش پیدا کند.


اتنهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۷
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی