پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۴۵ ب.ظ

۰

فرماندار ماسال صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره ضمنی به افزایش قیمت مرغ و میوه در بازار از مسئولان بازرگانی و اصناف خواست نظارت بیشتری بر قیمت عرضه کالاها داشته باشند.

به گزارش ماسال نیوز، محمود قاسم صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ماسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت فاطمیه ابراز امیداوری کرد کیفیت ارایه خدمات به مسافران نوروزی از سالهای گذشته به لحاظ کمی و کیفی رشد داشته باشد.

وی تأمین امکانات رفاهی شامل محل اقامت، نان و ارزاق عمومی را از ضروریات جذب گردشگر برای شهرستان عنوان و اظهار کرد: خدمات درمانی، بهداشتی و نظارت بر عرضه محصولات خوراکی و آشامیدنی از جمله مسایلی است که مسئولان شهرستان در ایام نوروز باید مدنظر داشته باشند.

قاسم نژاد با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه و نوروز گفت: مردم و مسئولان باید توجه داشته باشند همزمانی فاطمیه و نوروز نباید باعث گردد حرمت ایام فاطمیه شکسته شود. 

فرماندار ماسال ضمن بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ و میوه بوده ایم از مسئولان بازرگانی و اصناف خواست نظارت بیشتری بر قیمت ها داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار هماهنگی بین نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری و اداره منابع طبیعی جهت بازگشایی سرویس بهداشتی و نمازخانه مسیر ییلاق شد.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی