پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ب.ظ

۰

یک شرکت بهره بردار شن در روستای دران شاندرمن که بار شن خود را با تناژ غیرمجاز به ملکسر منقل می کند موجب تخریب جاده روستایی مسیر امام زاده شفیع (ع) شده است.

به گزارش ماسال نیوز، برداشت شن توسط یک شرکت بهره بردار در روستای دران شاندرمن و حمل بار با تناژ غیر مجاز به شکسته شدن آسفالت و تخریب بخشی زیادی از جاده چاله سرا به امام زاده شفیع (ع) شده است.

یکی از اهالی روستای دران در همین رابطه به ماسال نیوز گفت: آسفالت در جاده ما دیگر معنی خودش را از دست داده است و علاوه بر اینکه به کلی آسفالت مسیر شکسته شده، جاده پر از خاک نیز شده است و حتی در روزهای زمستان خاک مسیر امان خانواده ها را می برد.

علی ادامه داد: من فکر می کنم دهیاری روستا باید علاوه بر اعتبار سالیانه اش مبلغ کلانی هم از جیب بگذارد تا بتواند این جاده را ترمیم کند.

یاسر یکی دیگر از اهالی روستاست که به خبرنگار ما در همین رابطه گفت: مسئولان شهرستان باید پاسخگو باشند که آیا خسارت وارد شده به جاده که در واقع خسارت به بیت المال است توسط این شرکت خصوصی جبران می شود و آیا مسئولان تاکنون به این شرکت بهره بردار تذکری درباره بار اضافه آن داده اند یا خیر؟

تصاویر به روشنی میزان خسارات وارد شده به آسفالت جاده را نمایان می کند (تصاویر در اینجا)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی