پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ

۰

تیم فوتبال بزرگسالان شاندرمن، تمرینات خود را برای حضور در مسابقات فوتبال زیرگروه بزرگسالان گیلان آغاز کرد. 

به گزارش ماسال نیوز، با هماهنگی صورت گرفته از سوی هیأت فوتبال و امور ورزش و جوانان شاندرمن تیم فوتبال بزرگسالان شاندرمن در مسابقات زیرگروه لیگ فوتبال گیلان حضور پیدا می کند.

به گفته مسئول هیأت فوتبال شاندرمن، پس از تست گیری از بازیکنان، تمرینات تیم شاندرمن از روز شنبه هفته جاری در زمین ورزشی کفود آغاز شده است. 

عظیم بشردوست که در جلسه برنامه ریزی فوتبال شاندرمن برای سال 94 صحبت می کرد افزود: تشکیل تیم فوتبال شاندرمن با استقبال علاقمندان به فوتبال همراه بود.

مسئول امور ورزش و جوانان شاندرمن نیز در این جلسه از ساماندهی فوتبال پایه و استعداد یابی در تمام رده های سنی پایه آقایان و راه اندازی تیم فوتسال بانوان، برگزاری لیگ فوتسال شاندرمن و همچنین ساماندهی و برنامه ریزی برای پیشکسوتان در سال 94 خبر داد.

شهرام صفری افزود: ما با همت هیئتهای ورزشی شاندرمن استارت فعالیتهای گسترده ای را زده ایم اما قطعاًجایگاه ورزش شاندرمن باتوجه به داشتن ورزشکاران بزرگی در سطح کشور در گذشته و حال فراتر از اینهاست و رسیدن به آن مستلزم حمایت و اراده همه ورزشکاران و مسئولان می باشد.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۵
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی