پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ب.ظ

۰

تعدادی از بازار نشینان بازار شاندرمن وضعیت بازار را بسیار بد توصیف کرده و گفتند: ادر طول سالهای بازارنشینی خود هیچ وقت بازار را تا این اندازه راکد ندیده بودند.

به گزارش ماسال نیوز، پنجشنبه بازار شاندرمن فرصتی مناسب برای بررسی وضعیت خرید و فروش و رونق بازار بود. به همین مناسبت با تعدادی از بازاریان نشینان به گفتگو نشستیم.

محمد که 18 سال سابقه بازار نشینی در شاندرمن را دارد به خبرنگار ماسال گفت: امسال وضعیت بازار از سال پیش بدتر است و به نظرم هیچ سالی بدتر از امسال برای بازار نداشته ایم.

احمد دیگر بازار نشین شاندرمن در مقابل بانک صادارات پارچه فروشی می کند و به گفته خودش 12 سال است که در این کار فعالیت می کند و می گوید: وضعیت بازار بسیار خراب است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از پارسال نیز بدتر است می گوید: خیلی بدتر است.

علیرضا از فروشندگان پوشاک که از ماسال به شاندرمن می آید و بر این نکته که از سال 65 روزهای پنجشنبه در شاندرمن بازارنشینی می کند تأکید دارد اظهار کرد: وضعیت بازار بسیار بد است و حتی در سالهای جنگ هم بازار به این اندازه راکد نبوده است. 

وی البته در پاسخ به این سوال که کاسبی خودت چطور است گفت: خدا را شکر. راضی هستم ولی وضعیت بازار اصلا مناسب نیست.

محمد که سوپر مارکت دارد نیز در همین رابطه به ماسال نیوز گفت: در سال گذشته 60 میلیون تومان برای مغازه خرید کرده بودم و امسال مجموع خرید من به 25 میلیون تومان هم نمی رسد.

شهریار میوه فروشی است که در راسته میوه فروشان پنجشنبه بازار شاندرمن مستقر است و بیش از 10 سال است که از میله سرای ماسال به بازار هفتگی شاندرمن می آید و می گوید: قیمت ها چندان تغییری نسبت به هفته های گذشته نکرده است اما وضعیت بازار مثل بازار هفتگی عید نیست.

وی افزود: هفته گذشته تا ظهر 500 هزار تومان فروش داشتم ولی امروز کاسبی من قابل گفتن نیست.

شهریار ادامه داد: به آقای روحانی بگویید فکری به حال بازار هم بکند.

جلیل، فروشگاه کیف و کفش در جنب بانک صادرات شاندرمن دارد و به ماسال نیوز گفت: 15 سال است که در بازار است و وضعیت امسال بسیار بد است و هر روز نیز بازار بدتر می شود. 

رجب دیگر بازاری است که ریش و موهای سرش در بازار سفید شده است و می گوید: سی سال است که به پنجشنبه بازار شاندرمن می آید ولی هیچ سالی به مانند امسال بازار راکد نبوده است. 


انتهای پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۱
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی