پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ

۰

اهالی خیابان امام حسین (ع) روستای شالکه از وضعیت بسیار نامناسب این خیابان گلایه کردند.

به گزارش ماسال نیوز، خیابان امام حسین (ع) روستای شالکه ی شاندرمن که سوم اسفند ماه سال 91 به دلیل وضعیت بد جاده شاهد بازدید مسئولان شهرستان بود همچنان وضعیت نامناسبی دارد.

کرامت عبادپور یکی از ساکنین این خیابان در همین رابطه به ماسال نیوز گفت : 36 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و ما شاهد پیشرفت هایی در تمامی زمینه ها بوده ایم که این از برکات این انقلاب بزرگ است اما خیابان امام حسین (ع) هنوز شکل و شمایل خاکی بودن قدیم را دارد که این موجب سلب آسایش و سختی در رفت و آمد های ما شده است بطوری که گاهی مردم با چکمه در این خیابان رفت و آمد می کنند. بنده عاجزانه از مسئولان محترم استانی و شهرستانی بویژه از بخشدار جدید شاندرمن تقاضا دارم پیگیر مشکلات این خیابان باشند

خیرالله صیاد از دیگر ساکنان این خیابان نیز گفت: فرزندان دانش آموز ما وقتی می خواهند به مدرسه بروند در رفت و آمد دچار مشکلند و کفش نو در پای بچه ها 15 روزه غیر قابل مصرف می شود. وقتی به آژانس ها زنگ می زنیم و آدرس می دهیم می گویند خیابان شما خراب است ما نمی توانیم بیاییم حالا در این وضعیت اگر مریض اورژانسی داشته باشیم چه کنیم؟

مصیب چراغی یکی دیگر از ساکنان خیابان امام حسین (ع) به ماسال نیوز گفت: پیام ما را به گوش مسئولان محترم برسانید که ما واقعا دچار مشکلیم و نمی دانیم چه کنیم اوضاع خیابان ما واقعا نابسامان است.

تصاویر زیر گویای همه چیز است:
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی