پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

۰

هفته پنجم لیگ فوتبال محلات ماسال عصر جمعه با برگزاری 4 دیدار در زمین فوتبال چمن مصنوعی شهر ماسال آغاز شد.

به گزارش ماسال نیوز، هفته پنجم لیگ فوتبال محلات ماسال عصر جمعه برگزار شد که نتایج و گزارش این مسابقات به شرح زیر است:


بازی اول: امید لوحه سرا 3-3 شیرینی سرای

شایان این دیدار را میتوان به 2 نیمه متفاوت تقسیم کرد. در نیمه اول و در همان دقایق ابتدایی تیم لوحه سرا با پرس کردن و تحت فشار قرار دادن تیم شایان چند بار دروازه حریف را با خطر مواجه کرد و توانست 2 گل هم به ثمر برساند. اما نیمه دوم جهت بازی کاملا عوض شد و تیم شیرینی شایان به خود آمد و توپ و میدان را کاملا در اختیار گرفت و توانست بازی 3-1 عقب افتاده اش تبدیل به تساوی 3-3 کند. در دقایق پایانی بازی نیز شانس یار تیم لوحه سرا بود که مهاجمان شیرینی شایان چند موقعیت مسلم گلزنی رو خیلی راحت از دست دادند. در پایان بازی با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید. گل های تیم امید لوحه سرا را محمدصادق صالح زاده 2 گل و امین نصیری و گل های تیم شیرینی شایان را حسین روشن 2 گل و داوود اسکندری به ثمر رساندند.


بازی دوم: دهیاری گیله سرا 3-2 دهیاری مهدیخانمحله

این دیدار در حالی انجام شد که تیم گیله سرا برای باقی ماندن در صدر جدول و تیم مهدیخانمحله برای بالا کشیدن خود در جدول به 3 امتیاز دیدار نیاز داشتند، همین موضوع باعث شد تا هر 2 تیم برای کسب پیروزی بازی تهاجمی از خود به نمایش بگذارند. ابتدا تیم گیله سرا با یک گل از حریف خود پیش افتاد ولی تیم مهدیخانمحله نیز خیلی سریع جبران کرد و گل تساوی را به ثمر رساند. در نیمه دوم گیله سرا 2 گل دیگر زد ولی تیم مهدیخانمحله که نمی خواست بازنده دیدار باشد بر حملات خود افزود و توانست برای بار دم دروازه حریف را باز کند. این بازی با نتیجه 3-2 به نفع گیله سرا به پایان رسید. گل های تیم دهیاری گیله سرا را امید ستیزه 2 گل و صدیق خورسندی و گل های تیم دهیاری مهدیخانمحله را علیرضا حسین خواه و محمد صابر به ثمر رساندند.


بازی سوم: کافه فرهنگ 1-1 ملوان لنگ

این دیدار را می توان به نوعی کم افت و خیزترین بازی این هفته نامید. ابتدا کافه فرهنگ با یک گل از حریف خود پیش افتاد ولی در ادامه عماد بخشی پور همانند بازی های قبل برای ملوان لنگ گلزنی کرد تا این دیدار با نتیجه مساوی 1-1 به پایان برسد. از نکات جالب این دیدار می توان به گلر تیم کافه فرهنگ اشاره کرد که با توجه به غیبت هر 2 گلر تیم کافه فرهنگ، مهرزاد علیزاده بازیکن این تیم در این دیدار درون دروازه قرار گرفت و در چند صحنه نشان داد که می تواند گلر آینده داری باشد. گل تیم کافه فرهنگ را میلاد صفری و گل تیم ملوان لنگ را عماد بخشی پور به ثمر رساندند.


بازی چهارم :بیمه آسیا 2-1 سایپا ماسال

با توجه به نتیاج هفته های قبل شاید کمتر کسی فک می کرد سایپا این دیدار را به بیمه آسیا واگذار کند ولی تیم بیمه آسیا با توجه به اینکه نفرات باهوش و باتجربه ای همانند یدالله مقدمی، مهدی شیری و فیروز رستم پور در ترکیب خود دارد نشان داد که روند رو به رشد بسیار خوبی را در پیش گرفته است. بیمهآ سیا این دیدار را نیز ابتدا با یک گل پیش افتاد ولی تیم سایپا توانست در دقایقی بر بازی مسلط شود و گل تساوی را به ثمر رساند ولی این پایان کار نبود و تیم بیمه آسیا توانست برای بار دوم دروازه حریف خود را باز کند تا بازی با نتیجه 2-1 به نفع آنها به پایان رسد. گل های بیمه ی آسیا را مهدی حاجی آقایی و یدالله مقدمی و گل تیم سایپا را مجتبی خورسندی به ثمر رساند.


گزارش از مرتضی حقیقت

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۳
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی