پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ق.ظ

۰

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان گیلان از راه‌اندازی دفاتر این نهاد در شهرستان‌های ماسال، صومعه‌سرا، فومن و شفت خبر داد

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی دفاتر بسیج حقوق‌دانان در غرب گیلان


به گزارش ماسال نیوز به نقل از فارس، ابوطالب اصغری جیرهنده عصر امروز در جلسه حقوق‌دانان بسیجی این شهرستان با حضور رئیس دادگستری و فرماندهی سپاه ماسال از تشکیل و راه‌اندازی دفاتر بسیج حقوق‌دانان در ماسال، صومعه‌سرا، فومن و شفت خبر داد.

وی به فلسفه تشکیل بسیج حقوق‌دانان اشاره کرد و افزود: در راستای استفاده از ظرفیت‌های حقوق‌دانان برای دفاع همه‌جانبه به‌وی‍ژه دفاع حقوقی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و بین‌المللی و خدمات‌رسانی حقوقی به آحاد شهروندان وظیفه داریم که آحاد جامعه هدف را برای تحقق این مهم جذب، سازماندهی و آموزش دهیم.

مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان گیلان با بیان اینکه بخش عظیمی از این ظرفیت‌ها در شهرستان‌ها وجود دارد، افزود: امیدواریم با فعال شدن دفاتر بسیج حقوق‌دانان در شهرستان‌ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

رئیس دادگستری ماسال نیز در جلسه مذکور با استقبال از اقدام بسیج حقوق‌دانان، اظهار کرد: با استفاده از این ظرفیت می‌توان در راستای ارتقای سطح دانش حقوقی شهروندان که به صورت غیرمستقیم موجب جلوگیری از انباشت پرونده‌ها در دادگستری و پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات می‌شود استفاده کرد.

طهماسب روستا، آمادگی خود را برای تامین محل فعالیت و تجهیز دفتر بسیج حقوق‌دانان در شهرستان ماسال اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال نیز در جلسه مذکور از شناسایی جامعه هدف در این شهرستان خبر داد و گفت: ماسال دارای حقوق‌دانان زیادی است که بخشی از آنها در دیگر اقشار بسیج عضویت دارند و می‌توان آنها را در قالب بسیج حقوق‌دانان سازماندهی کرد.

سعید بابایی آمادگی خود را برای حمایت‌های مادی و معنوی و ادامه فعالیت بسیج حقوق‌دانان در ماسال اعلام کرد.

به گزارش فارس، اختیاری، رشیدی، صفوی و رحمتی به عنوان مسئولان دفاتر بسیج حقوق‌دانان در شهرستان‌های ماسال، صومعه‌سرا، فومن و شفت معرفی شدند.

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۲
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی