پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ق.ظ

۰

اجلاس ماهانه اصناف و بازاریان ماسال و شاندرمن صبح چهارشنبه با ارایه گزارش عملکرد اتاق اصناف، سخنرانی روسای اماکن و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و طرح مباحث آموزشی از سوی امام جمعه ماسال برگزار شد.

به گزارش ماسال نیوز، در این ابتدای این برنامه رئیس اتاق اصناف شهرستان با اشاره به در پیش بودن عید نوروز گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، گشت های مشترک استانی و شهرستانی جهت سرکشی به واحدهای صنفی جهت کنترل قیمت ها تدارک دیده شده تا نصب برچسب قیمت، نرخ نامه و ارایه فاکتور توسط بازاریان را نظارت کنند.

سید هادی رشیدی ضمن اینکه از بازاریان و کسبه خواست با مأموران اماکن نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند گفت: در ایام نوروز امسال نیز برخی واحدهای صنفی فروش فوق العاده و با تخفیف خواهند داشت که با پارچه نوشته هایی در مقابل این واحدها اطلاع رسانی خواهد شد تا امکان خدمات دهی مناسب برای پذیرایی از میهمان و مسافران نوروزی فراهم شود.

وی عدم پرداخت عوارض سالیانه از سوی واحدهای صنفی را موجب حجیم شدن مبالغ دانست و گفت: با جمع شدن عوارض سالیانه امکان پرداخت برای واحدها سخت تر می شود ضمن اینکه در تأمین مالی اتاق اصناف نیز دچار برخی مشکلاتی خواهیم شد.

در ادامه این جلسه خانم شهبازی زاده کارشناس نظارت بر مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت شهرستان ضمن ارایه تعریفی از کالاهای آرایشی و بهداشتی، آماری از میزان مصرف این لوازم در کشور ارایه داد.

وی همچنین قوانین و مقررات عرضه کالاهای قاچاق را بیان نمود و به ارایه راهکارهایی برای جلوگیری از خریداری و عرضه این نوع کالاها ارائه داد.

شهبازی زاده ویژگیهای برچسب کنترل اصالت کالا را نیز برای بازاریان ماسال و شاندرمن بیان کرد. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز در این مراسم با بیان اهمیت فرهنگ سازی در میان بازاریان از آمادگی این اداره برای تعامل با بازاریان برای راه اندازی کارگاههای تولیدی خبر داد.

علی حسینی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت برای آغاز به کارها واحدها و کارگاههای تولیدی آمادگی حمایت همه جانبه از اصناف را دارد و درب این اداره به روی همه بازاریان باز است.

رضایی، رئیس اداره اماکن شهرستان ماسال نیز در این جلسه با بیان برخی قوانین و مقرارت موجود برای فعالیت اصناف خواستار همکاری بیشتر بازاریان با این اداره شد.

وی از اتحادیه های اصناف خواست همکاری و هماهنگی های بیشتری با اماکن داشته باشند.

به گفته رضایی ساعت پایان فعالیت واحدهای صنفی را در هنگام شب 22:30 دقیقه در نیمه دوم سال و 23:30 در نیمه اول سال عنوان نمود و گفت: تعدادی از واحدها نیز جهت رفاه حال شهروندان و با مجوز اماکن می توانند تا ساعت 1 بامداد فعالیت داشته باشند.

رئیس اماکن نیروی انتظامی ماسال، برقراری قوانین اماکن را در جهت حفظ امنیت شهروندان عنوان نمود و خوستار رعایت کامل این قوانین از سوی بازاریان شد. 

در پایان این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سیدهادی موسوی نیز با بیان برخی احکام بازار از مردم خواست قبل از ورود به معاملات تجاری با احکام کسب و تجارت آشنا شوند.

امام جمعه ماسال


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۳۰
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی