پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ق.ظ

۰

رابطین ورزشی روستاهای بخش شاندرمن انتخاب شدند

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ق.ظ

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان شاندرمن از انتخاب رابطین ورزشی روستاهای این بخش خبر داد.

به گزارش ماسال نیوز، شهرام صفری یکی از مهم ترین برنامه اجرای شده در بهمن امسال در امور ورزش شاندرمن را جلسه با رابطین ورزشی روستاهای شاندرمن عنوان کرد و اظهار کرد: این جلسه در سالن ورزشی شهید سالاری تشکیل و پیرامون مسائل مربوط به توسعه ورزش در روستاها بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده نمایندگی ورزش و جوانان شاندرمن در طول ایام الله دهه مبارک فجر گفت: برگزاری مسابقات شطرنج با حضور 20 شرکت کننده در محل سالن شهید سالاری، برگزاری مسابقات ژیمناستیک با بیش از 70 شرکت کننده از روز شنبه 18 بهمن در سالن ورزشی سردار جنگل، برگزاری مسابقات تنیس با بیش از 16 شرکت کننده در سالن شهید سالاری، مسابقات دو و میدانی با بیش از 26 شرکت کننده در زمین ورزشی کفود در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در دوی ماده استقامت و دوی 100 از مهم ترین برنامه های ورزشی اجرا شده دهه فجر در شاندرمن بود.

مسابقات چهارجانبه تکواندو با حضور تیمهای شهرهای رشت، صومعه سرا، شاندرمن و ماسال عصر روز سه شنبه هفته گذشته در سالن شهید سالاری با حضور بخشدار شاندرمن و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و برگزاری مسابقات والیبال با حضور شش تیم و به همت حوزه بسیج محمد رسول الله (ص) از دیگر برنامه های ورزشی برگزار شده در ایام دهه فجر بود که مسئول نماینده ورزش و جوانان شاندرمن عنوان نمود.

صفری ضمن اعلام این خبر که رابطین ورزشی روستاها انتخاب شده اند گفت: احکام این رابطین ورزشی با حضور جناب آقای لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماسال در ایام دهه فجر اعطا شد.

مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شاندرمن ضمن بیان اینکه تیم آرین شاندرمن به نمایندگی از شهرستان در رقابتهای لیگ برتر شطرنج استان گیلان حضور دارد گفت: تیم شطرنج آرین روز جمعه 17 بهمن موفق شد تیم دخانیات رشت را نتیجه 4 بر صفر مغلوب کند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی