پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

۰

در دهمین روز از دهه مبارک فجر، 2 دهنه پل روستایی در روستاهای نیلاش و پیرسرای شاندرمن به بهره برداری رسید.


به گزارش ماسال نیوز، همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان شهرستان ماسال دو دهنه پل روستایی در روستاهای پیرسرا و نیلاش شاندرمن به بهره برداری رسید.

سید رضا صفوی بخشدار شاندرمن در آیین افتتاح این پل ها با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به روستائیان در نظام جمهوری اسلامی گفت: جهت احداث هر یک از پلهای روستاهای پیرسرا و نیلاش 35 میلیون تومان و در مجموع 70 میلیون تومان از محل تملک و دارایی استان و دو درصد درآمد نفت هزینه شده است.

پل به بهره برداری رسیده در روستای نیلاش ارتباط بین 20 خانوار این روستا را با جاده اصلی منتهی به مرکز روستا برقرار می کند.

روستای نیلاش در  فاصله 6 کیلومتری شمال غربی شهر شاندرمن واقع شده است و براساس سرشماری سال 1390 دارای 342 خانوار و 1368 نفر جمعیت می باشد.

روستای پیرسرا نیز در فاصله 3 کیلومتری شمال شهر شاندرمن واقع شده است و بر اساس سرشماری سال 1390 دارای 185 خانوار 595 نفر جمعیت می باشد.



انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۱
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی