پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۱۶ ب.ظ

۰

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عصر روز گذشته تیم فوتبال منتخب فومن در یک بازی دوستانه در زمین ورزشی شاندرمن به مصاف منتخب این شهر رفت.


به گزارش ماسال نیوز، تیم فوتبال منتخب شاندرمن عصر شنبه 18 بهمن به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در یک بازی دوستانه میزبان تیم فوتبال منتخب شهر فومن بود که این مسابقه در پایان با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم شاندرمنی به پایان رسید.

ترکیب تیم منتخب شاندرمن را در این مسابقه به همراه بازیکنان جانشین ابراهیم ملک نژاد، عبدالله اکبری، جواد هاشمی، عسگر هادی، رضا خوشبنده، جلیل حبیبی، اسماعیل سوادیان، میهن اسدپور، سعید یعقوبی، میکائیل نیرومند، مصطفی شجاع، شهرام عزیزی و اسلام روانپاک با مربی گری ولی قربان پور تشکیل می داد. 

در این مسابقه فوتبال که با استقبال نسبتا خوب تماشاگران همراه بود، گلهای تیم شاندرمنی را  سعید یعقوبی از روی نقطه پنالتی و مصطفی شجاع به ثمر رساندند. 

شایان ذکر است ولی قربان پور مربی تیم منتخب شاندرمن در گفتگو با ماسال نیوز از برگزاری مسابقه دوستانه این تیم با منتخب فوتبال صومعه سرا در ساعت 15 عصر روز دوشنبه 20 بهمن در زمین ورزشی شاندرمن خبر داد.


انتهای پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی