پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ب.ظ

۰

طرح برق رسانی به روستای چت بن شاندرمن صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان ماسال افتتاح شد.

روستای چت بن شاندرمن


به گزارش ماسال نیوز، مدیر شبکه توزیع برق شهرستان ماسال در آیین افتتاح این پروژه عمرانی گفت: امروز پروژه برق رسانی به روستای چت بن شاندرمن و تقویت شبکه ی برق شهرستان ماسال با اعتباری بالغ بر یک هزار و سیصد و پنجاه یک میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

مهربان امیرپور افزود: برای اجرای پروژه روستای چت بن شاندرمن شبکه فشار متوسط (20 کیلوولت) به طول 350 متر و فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول 755 متر بکار گرفته شده و 611 میلیون ریال شده است.

به گفته رئیس اداره برق ماسال با اجرای پروژه چت بن 14 خانوار از اهالی این روستا برق دار شدند.

ماسال نیوز بهره برداری از برق رسانی به روستای چت بن

وی با اشاره به خدمات مناسب انقلاب اسلامی به مناطق محروم و روستاها گفت: هم اکنون 99 درصد جمعیت شهرستان برقدار هستند شبکه توزیع برق شهرستان 25000 مشترک دارد.

فرماندار ماسال نیز در مراسم افتتاح طرح برق رسانی به روستای چت بن شاندرمن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران متعلق به محرومان و مستضعفین است و از همین رو بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بیشماری در سطح روستا ها انجام پذیرفته است که در طول تاریخ کشورمان این میزان توجه به روستا و مردمان آن بی نظیر است.

محمود قاسم نژاد در ادامه تاکید کرد: با توجه  به نقش و اهمیت روستا در تامین استقلال  اقتصادی کشور باید به مقوله تولید در روستا بیش از پیش توجه شود.

ماسال نیوزمرسام افتتاح طرح برق رسانی به روستای چت بن ماسال

وی با اشاره به افتتاح چندین پروژه اقتصاد مقاومتی در دهه فجر در سطح شهرستان ماسال تصریح کرد: به دنبال آن هستیم با الگوسازی چنین پروژه هایی، زمینه افزایش درآمدزایی و اشتغالزایی توسط خود مردم فراهم شود.

فرماندار ماسال ادامه داد: در شرایطی که دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق وضع تحریم های اقتصادی می باشند بر همه ما واجب است با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، موجبات ترویج فرهنگ تولید در روستاها و تشویق جوانان در این راستا را فراهم کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی