پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ

۰

استاندار گیلان عصر شنبه در مراسم بهره برداری از پل جدید شاندرمن وعده داد موضوع واگذاری عرصه پارک چنگلی کفود از منابع طبیعی به شهرداری را پیگیری نماید.

به گزارش ماسال نیوز، محمد علی نجفی عصر امروز شنبه در آیین افتتاح پل جدید شاندرمن، ضمن تشکر از تلاش مسئولان شهرستان ماسال در آماده نمودن پروژه های عمرانی و حضور مردم شاندرمن در مراسم بهره برداری از پل جدید شهر گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و مردمسالاری دینی موجود نیز تبلوری است همین موضع می باشد.

وی ضمن اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم بهره برداری از پل جدید شاندرمن گفت: این جضور گسترده به ما ثابت کرد شما ضمن احترام به مسئولان از آنها درخواست خدمت دارید.

استاندار گیلان افزود: با وجود همه مشکلات در تأمین اعتبارات و منابع مالی در کشور، آب، برق و گاز رسانی به روستاها و شهرهای فاقد این نعمات حق طبیعی مردم است و ما مسئولان نیز در حل هر چه سریعتر این مشکلات بسیار مشتاق هستیم.

نجفی ضمن اینکه وعده داد مشکل مربوط به مالکیت عرصه پارک جنگلی کفود شاندرمن را پیگیری می نماید گفت: در طی ماههای آینده همه خیابان های شاندرمن آسفالت و یا روکش آسفالت شود.

رئیس شورای تأمین استان گیلان مشکل زباله و پسماند در گیلان را مهم عنوان نمود و ادامه داد: اگر زباله و پسماند تولیدی در ایران را با کشورهایی نظیر کره و ژاپن مقایسه کنیم می بینیم که ما چندین برابر آنها زباله تولید می کنیم و شهرداری های ما که در رابطه با جمع آوری زباله وظیفه دارند مجبور می شوند از محل اعتبارات خود که مربوط به مردم است برای جمع آوری این حجم بالای زباله هزینه کنند.

وی یکی از راههای پیشگیری از تولید زباله با حجم انبوه را فرهنگ سازی دانست و گفت: در این امر نیز شهرداری ها وظیفه اصلی را بر عهده دارند تا خانواده ها به این نقطه فرهنگی برسند که حجم زباله تولیدی در خانه خود را با تفکیک زباله های خشک و تر کاهش دهند. 


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی