پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹ ق.ظ

۰

یک نامزد احتمالی انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ضمن غیر قانونی خواندن فعالیت های انتخاباتی زودهنگام گفت: نامزدهای مجلس در مرحله اول باید قانون مدار بودن خود را به مردم اثبات کنند.

بهرام کاوکار یکی از نامزدهای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال در مصاحبه تلفنی با ماسال نیوز ضمن غیر قانونی خواندن فعالیت های انتخاباتی زودهنگام خطاب به بعضی وبلاگ نویسان و تحلیلگران انتخاباتی اظهار کرد: دوستان ما باید بدانند که بهرام کاوکار با برنامه ریزی وارد صحنه انتخابات می شود و از آنجا که شرایط شغلی بنده به طوری است که در حال حاضر ساکن تهران هستم و با توجه به این نکته که تالشان مقیم تهران چیز حدود 25 هزار نفر می باشند برنامه فعلی بنده نشست با این عزیزان و جلب اعتماد آنها می باشد.

وی افزود: می توانم به جرأت بگویم که با اکثریت بزرگان و تأثیرگذاران بصورت انفرادی نشست داشته و توانسته ام نظرات آنان را به سوی خود جلب کنم.

کاوکار ادامه داد: بنده در ایام پایان هفته ترجیحا پنجشنبه و جمعه با حضور خود در منطقه (تالش بزرگ) نشست هایی را با بزرگان و تأثیرگذاران در برنامه کاری خود داشته و دارم البته نه بصورتی که به چشم بیاید و از حد قانونی خود فراتر رود.

این نامزد احتمالی انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به این معتقدم که شخضی که این جرأت را به خود می دهد که خود را در کسوت کاندیدای نمایندگی مجلس مورد ارزیابی مردم قرار دهد در مرحله اول باید قانون مدار بودن خود را به مردم اثبات کند چرا که شخصی که در اول راه قانون گریزی پیشه کند نمی تواند نماینده و وکیل مدافع خوبی برای مردم در خانه ملت باشد.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۳۰
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی