پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ

۰

آیا مجتمع اداری شاندرمن راه اندازی می شود؟!

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ
این متتخب انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شاندرمن گفت: این نوید را به شما می دهم  اگر بنده را به عنوان شورا انتخاب کنید به کمک دوستانی که اینجا هستند (نامزدها) می توانیم  یک مجتمع اداری را در شاندرمن مستقر کنیم.
وعده سرخرمن

به گزارش ماسال نیوز، یکی از وظایف نظارتی مردم و رسانه ها بر نامزدهای منتخب در انتخابات ها پیگری وعده های داده شده توسط این افراد است. در راستای تحقق این وظیفه نظارتی، پایگاه خبری تحلیلی ماسال (ماسال نیوز) از چندی پیش، اقدام به بررسی برخی وعده های مطرح شده توسط محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در انتخابات نهم مجلس پرداخته و مطالب «آقای شکری! از تله کابین ماسال چه خبر؟» و « آقای شکری! لطفا وعده ندهید عمل کنید» را منتشر نمود.
اما در اینجا به وعده های مطرح شده توسط یکی از نامزهای پیروز انتخابات چهارم شورای اسلامی شهر شاندرمن پرداخته ایم. یکی از مباحث مطرح شده توسط قهرمان شعبان پور رئیس فعلی شورای شهر شاندرمن در سخنرانی انتخاباتی اش راه اندازی مجتمع اداری بخش شاندرمن بود.
وی ضمن طرح این موضوع به مردم وعده داد در صورت انتخاب این مهم را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

شعبان پور در سخنرانی 22 خرداد ماه سال 93 خود خطاب به مردم شاندرمن گفت: «این نوید را به شما می دهم  اگر بنده را به عنوان شورا انتخاب کنید به کمک دوستانی که اینجا هستند (نامزدها) می توانیم  یک مجتمع اداری را در شاندرمن مستقر کنیم تا دیگر عزیزان ما برای کارهای اداری با این همه هزینه به ماسال نروند. اداره برق، اداره گاز، اداره ثبت و ... همه در آنجا مستقر می شوند».

با گذشت بیش از 16 ماه از آغاز به کار شورای جدید می توان گفت تاکنون شورای اسلامی شهر شاندرمن در تحقق این امر موفقیتی نداشته است. با پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و علارغم تأمین مبلغی برای خرید این مجتمع اداری باید گفت این منتخب مردم شهر شاندرمن در تحقق این وعده انتخاباتی در عمل توفیقی نداشته است.
شعبان پور در گفتگو با ماسال نیوز در همین زمینه گفت: در ابتدای دوره جدید شورای شهر پیگیر موضوع بودم اما به دلیل عدم تأمین اعتبار لازم برای خرید مجتمع، پیگیری های بعدی توسط فرمانداری و نماینده مردم صورت گرفته است.
نکته مهم درباره این موضوع این است که با توجه به اینکه یکی از شعارهای انتخاباتی نماینده محترم شهرستان نیز بحث تبدیل شدن شاندرمن به شهرستان بود می توان عدم تحقق این وعده را در واقع عدم تحقق یکی از وعده های انتخاباتی نماینده شهرستان هم دانست.
در هر صورت ما آماده دریافت گزارش مسئولان مرتبط درباره پیگیری این موضوع هستیم.

انتهای پیام/



نظرات حاوی توهین، تحقیر و کنایه مورد تأیید قرار نمی گیرد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۸
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی