پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ

۰

آقای شکری! لطفا وعده ندهید عمل کنید

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ

نماینده مردم ماسال، رضوانشهر و تالش در حالی جمعه گذشته در مسجد جامع اهل سنت تالش وعده داد 2000 نفر تا 18 ماه آینده در چوکا به کار گرفته خواهند شد که پیش از این وعده ایجاد اشتغال برای 10 هزار نفر را در این کارخانه داده بود.

محمود شکری


به گزارش ماسال نیوز، یکی از مهم ترین آفت های انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تالش بزرگ وعده و وعید های خارج از حوزه کاری نمایندگان از سوی نامزدهای انتخاباتی است.

متأسفانه علی رغم اینکه بسیاری از وعده های انتخاباتی نامزد پیروز انتخابات دوره گذشته تاکنون به ثمر نرسیده است اما مردم همچنان شاهد وعده های کلان از سوی نماینده شهرستان هستند.

محمود شکری نماینده مردم ماسال، رضوانشهر و تالش در مجلس شورای اسلامی دیروز در حالی در مسجد جامع اهل سنت تالش وعده داد که 2000 نفر تا 18 ماه آینده در چوکا به کار گرفته خواهند شد که پیش از این وعده ایجاد اشتغال 10 هزار نفری در این کارخانه را داده بود.

وی در ایام انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ضمن زیر سوال بردن وضعیت نامطلوب کارخانه چوکا اظهار نموده بود که طرح توسعه این کارخانه را آماده نموده است.

شکری در این اظهارات خطاب به مردم و حامیان خود گفته بود:

«طرح بزرگ توسعه چوکای ورشکسته آماده است. کارخانه ای که یک زمانی هزاران نفر شاغل داشت و امروز تعداد شاغلان آن به زیر 1000 نفر رسیده و در حال ورشکستگی است».

نامزد دوره نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی به این اظهارات نیز بسنده نکرده و در ادامه گفته بود:

«طرح توسعه کارخانه چوب و کاغذ ایران را 4 سال قبل (سال 86) ارائه دادیم. چرا سهم خواهان نگذاشتند اجرا شود. این را اجرا می کنم. در این طرح توسعه، برای بیش از 10 هزار نفر شغل ایجاد می شود».

حال با گذشت بیش از دو و نیم سال از دوره نمایندگی محمود شکری، استفاده از حربه وعده دادن به نظر نتیجه ای جز نا امید شدن مردم نداشته باشد.

هر چند ما امیدواریم این آرزوی نماینده محترم به ثمر برسد اما استفاده از این حربه را ضربه ای به نشاط و امید موجود در مردم به آینده کشور می دانیم و از نماینده محترم می خواهیم این روش و سبک و سیاق را هر چه زودتر تغییر دهند و دیگر وعده ندهند بلکه به فکر عمل به وعده های گذشته خود باشند.

مانند وعده پتروشیمی بزرگ تالش، بندر بزرگ تالش و وعده اشتغال 10 هزار نفری در چوکا، احداث مجتمع های بزرگ گردشگری در تالش و ماسال و ...

امروز مردم از شما به عنوان کسی که این وعده ها ها را مطرح نموده اید انتظار عمل دارند نه تأکید مجدد بر آنها.

پس آقای شکری! لطفاَ وعده ندهید فقط عمل کنید.

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۰
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی