پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۱۶ ب.ظ

۰

خطیب جمعه ماسال گفت: برخی می گویند ما باید فتنه 88 را فراموش کنیم در حالی که سران فتنه بزرگترین جنایت را در طول انقلاب اسلامی بر کشور تحمیل کردند حال چرا ما باید این جنایت ها را به فراموشی بسپاریم.

نماز جمعه ماسال

به گزارش ماسال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه ماسال با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیزیم مسئولان از دسته دسته کردن مردم گفت: مردم و مسئولان باید در مسائل کشور به رهبر انقلاب اقتدا کنند و به  دور ایشان جمع شوند و هر جا از این محوریت فاصله گرفته ایم دشمن نیز در برابر ما پیشرفت کرده است.
وی افزود: در طول تاریخ اسلام هر جا دشمن در برابر مسلمانان پیشرفتی داشته است به دلیل وجود تفرقه بین مسلمانان بوده است و ما برای جلوگیری از این پیشروی ها باید دقت بیشتری داشته باشیم و مردم را گروه گروه و دسته دسته متفرق نسازیم و البته مردم نیز وظیفه دارند به دولت کمک کنند.
امام جمعه  ماسال ضمن تأکید بر نقد منصفانه دولت گفت: نباید انتقادها از دولت جنبه حزبی و گروهی داشته باشد چرا که در هر صورت دولت برخواسته از نظام اسلامی است.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان گفت: مردم ما همواره اهل مذاکره هستند و رهبر انقلاب نیز اعلام کردند که با مذاکرات مخالفتی ندارند اما مسئولان باید بدانند که دشمنان قابل اعتماد نیستند و ما نباید به بهانه مذاکرات دست از اصول انقلاب بکشیم.
وی افزود: اقتدار  و قدرت امروز  جمهوری اسلامی ایران با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست اما با وجود همه فشارها در ابتدای پیروزی انقلاب و وقوع جنگ تحمیلی دشمن نتوانست در مقابل ما کاری از پیش ببرد و امروز شرایط کشور به مراتب بهتر از  گذشته است و نباید با وجود اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی، دست نیاز به سوی دشمنان و بیگانگان دراز کنیم.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان ادامه داد: امروز آمریکایی ها برای حل بحران های منطقه ای از جمهوری اسلامی درخواست کمک می کنند و به خوبی می دانند که حل این مسائل بدون کشورمان امکان پذیر نیست و در این شرایط چرا ما باید دست از اصول خودمان بکشیم.
امام جمعه ماسال افزود: حسین بن علی (ع) به ما یاد داد که تن به ذلت ندهیم  و دست از ارزش ها نکشیم.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه وجود داعش نتیجه وجود اختلاف در بین مسلمانان است گفت: دشمنان از وجود تفرقه بین ما استفاده کردند و حرکت بیداری اسلامی در منطقه را تبدیل به موجودی کریح به نام داعش نمودند که هر روز به جان مسلمانان می افتد و لذا در این شرایط جای وحدت بیشتر احساس می شود.
وی ضمن محکوم کردن حادثه حمله تروریستی به دفتر یک روزنامه در پاریس گفت: این حرکت جنایتکارانه باعث شد موج جدید اسلام هراسی در جهان شکل گیرد.
حجت اسلام موسوی فتنه 88 و جنایات سران این فتنه را فراموش ناشدنی دانست و گفت: برخی می گویند ما باید فتنه 88 را فراموش کنیم در حالی که سران فتنه بزرگترین جنایت را در طول انقلاب اسلامی بر کشور تحمیل کردند و خساراتی که دشمن نتوانسته بود در طول 30 سال بر انقلاب وارد نماید به کشور وارد  کردند حال چرا ما باید این جنایت ها را به فراموشی بسپاریم.
خطیب جمعه ماسال در پایان با اشاره به کاهش شدید دمای هوا از مردم خواست در مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی کنند.
وی همچنین بر نظارت بیشتر مسئولان در رسیدن سوخت مورد نیاز مردم بویژه در مناطق محروم از گاز طبیعی تأکید کرد. 

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۹
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی