پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

۰

منتخب فوتبال شاندرمن عصر دیروز در حالی در یک بازی دوستانی موفق به شکست تیم شهرداری ماسال شد که هیچ یک از بازیکنان شاغل شاندرمنی در لیگ های های مختلف در این تیم حضور نداشتند.


به گزارش ماسال نیوز، مسابقه دوستانه فوتبال بین تیم منتخب شاندرمن و شهرداری ماسال عصر روز گذشته در ورزشگاه شهید محبی ماسال برگزار شد.

در این مسابقه فوتبال که با استقبال تماشاگران مواجه شد تیم شاندرمنی موفق شد با نتیجه 2 بر 1 بر تیم شهرداری غلبه کند.

شهاب بشردوست در دقیقه 55 و سید جواد هاشمی در دقیقه 90 دو گل شاندرمنی ها را وارد دروازه شهرداری کردند و تک گل تیم شهرداری را پیمان وارسته در دقیقه 50 مسابقه به ثمر رساند. 

هدایت تیم شهرداری ماسال را در این مسابقه حسین ملکی از مربیان با اخلاق و نام آشنای استان و هدایت تیم منتخب شاندرمن را ولی قربانپور از مربیان و فرهنگیان شاندرمن برعهده داشت.  

ترکیب تیم شاندرمن در این مسابقه:

فیاض صداقت، ارسطو فرزین، سید جواد هاشمی، فرنوش شعبانی، مصطفی شجاع، حامد وثوقی، حمید عزیززاده، افشار عزیزاده، اویش نقوی (دقیقه 75 عابد عزیززاده)، رحمت صداقت (دقیقه 72 رضا خوشبنده)، اسماعیل برجی (دقیقه 52 شهاب بشردوست).

قاسم دولتی (مسئول هیأت فوتبال شهرستان) و علیرضا عباسی (رئیس شورای شهر و مسئول ورزش همگانی شهرستان)  و مسئولان و کادر باشگاه کادوس ماسال از میهمانان ویژه این مسابقه فوتبال بودند.

از نکات جالب این مسابقه دوستانه فوتبال این بود که تیم منتخب شاندرمن بدون جضور هیچ یک از بازیکنان شاغلش در لیگ های مختلف پا به میدان مسابقه گذاشته بود. 

قابل ذکر است که در چند سال اخیر هیچ یک از تیم های کادوس و شهرداری ماسال موفق به شکست تیم منتخب شاندرمن نشده اند.

با توجه به نتیجه این مسابقه و البته نتایج خوبی که تیم منتخب شاندرمن در سایر بازی های تدارکاتی بدست آورده است جا دارد مسئولان فرهنگی و ورزشی شهرستان ماسال و بخش شاندرمن جهت حضور یک تیم از این بخش در لیگ زیر گروه استان افدامات لازم را انجام دهند. 



انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۶
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی