پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ

۰

فرماندار ماسال صبح امروز شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: امام خامنه ای بارها به مردم و مسئولان ابلاغ کرده اند که بصیرت داشته باشید اما با این وجود برخی از بزرگان این پیام را درک نکردند و باعث ایجاد اتفاقاتی در سال 88 شدند که به دلیل اینکه از نوع مسائل داخلی بود نسبت به دیگر اتفاقات سهمگین تر شد.

به گزارش ماسال نیوز، محمود قاسم نژاد صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه هشتم و نهم دی ماه که در سالن اجتماعات فرمانداری ماسال برگزار شد با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام اسلامی در کشور در حالی مستقر شد که در نتیجه انقلاب باید تمام سازمانهای نظامی و اداری با افراد جدید کار خود را آغاز می کردند و این در شرایطی بود که دشمن با قائله های مانند کردستان، گنبد و ترور شخصیت ها و تئوریسن های انقلاب قصد از پای درآوردن مردم و جمهوری اسلامی را داشت.

وی افزود: ایستادگی مردم و حضورشان در همه صحنه ها باعث شد دشمن نتواند به اهداف شوم خود بر علیه جمهوری اسلامی دست پیدا کند.

قاسم نژاد افزود: دشمنان انقلاب در همین شهرستان نیز نتوانست حضور یک بخشدار انقلابی مانند شهید نادر خیرخواه را که تا پاسی از شب در محل کار و نقاط دیگر به مردم خدمت می کرد تحمل کند و وی را به شهادت رساند و علاوه بر ایشان ما می بینیم که در همین ماسال مردم کوچه و بازار هم توسط آنها ترور شدند. 

رئیس ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در ماسال با اشاره به ترور شهیدان محراب، شهیدان دولت و ... گفت: دشمن جهت آسیب زدن به انقلاب در زمان زعامت امام خامنه ای هم توطئه های مختلفی را اجرا نمود که با تدبیر معظم له و حضور مردم راه به جایی نبردند.

فرماندار ماسال ضمن بیان اینکه برای استقرار این نظام جوانان زیادی جان خود را فدا کرده اند گفت: متأسفانه در پاره ای از مواقع برخی افراط و تفریط ها برای مردم زحمت و مشقت هایی ایجاد می کند و دشمن نیز تلاش می کند اختلافات کوچک موجود در بین مردم و مسئولان را تبدیل به گسلهای بزرگ تر و موانع بزرگ تر در برابر انقلاب اسلامی نماید تا بتواند از این طریق برخی افراد را از دایره نظام و انقلاب اسلامی خارج کند که در این امر در برخی موارد موفق شده و برخی از افراد را از این دایره خارج کرده است.

وی افزود: امام خامنه ای بارها به مردم و مسئولان ابلاغ کرده اند که بصیرت داشته باشید اما با این وجود برخی از بزرگان این پیام را درک نکردند و باعث ایجاد اتفاقاتی در سال 88 شدند که به دلیل اینکه از نوع مسائل داخلی بود نسبت به دیگر اتفاقات سهمگین تر شد.

محمود قاسم نژاد با اشاره ضمنی به سخنان رهبر انقلاب در خصوص بصیرت افزایی در جامعه گفت: در مواقع فتنه گون، تشخیص حق و باطل برای بسیاری مشکل می شود و لذا عده ای تصمیم غلط می گیرند و عده ای تشخیص می دهند که سکوت کنند و در کنار اینها عده دست به اقداماتی افراطی و تفریطی می زنند. 

فرماندار ماسال ادامه داد: نتیجه این بی بصیرتی ها باعث شد در اتفاقات نامیمون سال 88 عده ای به خیابان ها ریختند، عده ای کشته شدند و بسیاری از اماکن دولتی تخریب و به عمران شهری ضرر و زیان وارد شد و در کنار اینها به ساحت مقدس سید الشهدا (ع) و امام (ره) اهانت هایی صورت گرفت.

وی افزود: در نهم دی ماه مردم در حمایت از ولی زمان خود در سراسر کشور به پای کار آمدند و به کسانی که می خواستند نظام را از درون از بین ببرند گفتند ما در کنار ولایت هستیم.

قاسم نژاد مردم استان گیلان را در خلق حماسه نهم دی ماه پیشرو دانست و گفت: مردم گیلان در این سال بلوغ سیاسی خود را به سایر هموطنان نشان دادند.



انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۶
ماسال نیوز

ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی