پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۱ ب.ظ

۰

از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گیلان، تیم های کادوس و شهرداری ماسال در رشت و لاهیجان به مصاف تیم های میزبان خود رفتند.


به گزارش ماسال نیوز، در ادامه مسابقات لیگ برتر جوانان گیلان و از هفته دوازدهم این رقابتها، شهرداری ماسال عصر روز شنبه در لاهیجان میهمان تیم شهرداری این شهر بود.

این مسابقه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی لاهیجان برگزار شد.

تیم لاهیجان که از شرایط میزبانی سود می برد و از فیزیک بدنی مناسبی برخوردار بود سعی در بدست گرفتن بازی داشت که با درایت مربیان تیم شهرداری ماسال و هوشیاری بازیکنان، این امکان به تیم حریف داده نشد تا اینکه شهرداری ماسال کنترل بازی را در دست گرفت و دو موقعیت تک به تک را از دست داد.

در دقیقه 34 بازی، امیر عباس امیر احمدی روی پاس علیرضا حقیقت با شوتی زیبا دروازه تیم لاهیجانی را مورد هدف قرار داد که این توپ با برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد. نیمه نخست بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم، تیم شهرداری لاهیجان که از حمایت آشکار داور بازی سود می برد حملاتی را بر روی دروازه ماسال انجام داد تا اینکه در دقیقه 55 صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهاجم لاهیجانی با یک ضربه مهار نشدنی دروازه میهمان خود را گشود.

پس از این گل، شهرداری لاهیجان به دنبال گلهای بعدی بود که با هدایت صحیح مربیان و تجربه بالای بازیکنان این تیم به خصوص نیما آزادی جوان محجوب و همیشه عالی این تیم و بازیگردانی فرشاد گنجی زاده کاپیتان و سینا یعقوب نیا مهاجم سرعتی این تیم کنترل بازی را در دست گرفتند.

در دقیقه 65 بازی، علیرضا حقیقت، هافبک ریز نقش شهرداری با پاسی زیبا، سینا یعقوب نیا را روانه دروازه شهرداری لاهیجان کرد که این مهاجم گریزپا با شوتی سرکش برای دومین بار دروازه تیم لاهیجان را گشود. تیم لاهیجانی که انتظار این گل را نداشت با تمام توان سعی در جبران نتیجه داشت اما باز این شهرداری ماسال بود که به گل رسید. در دقیقه 73 بازی سینا یعقوب نیا با پاسی دقیق امید حسینی را در محوطه جریمه شهرداری لاهیجان صاحب توپ کرد که این بازیکن با چیپی استادانه برای بار سوم دروازه تیم لاهیجان را گشود.

اشتهای شهرداری ماسال پس از به ثمر رساندن گل سوم نیز فروکش نکرد و در دقیقه 83 بازی شوت سنگین بهرام گل احمدی بر تور دروازه شهرداری لاهیجان بوسه زد.

با ثمر رساندن این گل، برخی از بازیکنان ماسال به بازی انفرادی روی آوردند که نتیجه آن، خوردن گل دوم در دقایق تلف شده بازی بود و سرانجام بازی با نتیجه 4 بر 2 به نفع شهرداری ماسال به پایان رسید.

در این مسابقه، رحمانی دروازه بان ذخیره ماسال که در غیاب جاهدی درون دروازه قرار گرفته بود عملکرد خوبی داشت. 

شهرداری ماسال با این پیروزی، 20 امتیازی شده و در رده چهارم جدول 12 تیمی لیگ برتر گیلان قرار گرفت. 

در دیگر مسابقه این رقابتها، تیم کادوس ماسال در رشت میهمان تیم شاهین این شهر بود که موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داده و با 22 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی و بالاتر از تیم همشهری خود شهرداری خود گیرد.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۳۰
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی