پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۸ ب.ظ

۰

خطیب جمعه ماسال با اشاره حرکت عظیم ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 گفت: نهم دی ماه، نقطه عطف انقلاب اسلامی بود که دشمنان انقلاب را برای همیشه به خاک مذلت نشاند. 

سید هادی موسوی

به گزارش ماسال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی با اشاره به آغاز هفته وقف از روز 27 ماه صفر گفت: وقف از مبانی اعتقادی دین ماست و در قرآن کریم از وقف به عنوان صدقه جاری یاد شده است.

امام جمعه ماسال ضمن درخواست از مردم مبنی بر وقف بخشی از اموال خود گفت: وقف اموال عامل رسیدن ثواب تا مدتها بعد از وفات افراد می شود، همانطور که بسیار از موقوفات موجود در کشور دارای سوابق طولانی 100 ساله، 200 ساله و حتی تا 800 ساله هستند و در این مدت برای واقفان این دارایی ها ثواب نوشته شده است.

وی افزود: افرادی که می خواهند اموالشان بعد از وفات فایده ای به حال اخروی شان داشته باشد بخشی از اموال خود را وقف امور خیری مانند ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه خانواده های نیازمند کنند. 

امام جمعه ماسال با اشاره تشییع 59 شهید گمنام در سطح کشور و چند شهید در استان گیلان در روز 28 ماه صفر گفت: مراسم تشیع شهدا پس از گذشت سالیانی طولانی از جنگ باعث دمیدن روح معنویت در جامعه خواهد شد.

خطیب جمعه ماسال ضمن بیان اینکه کشورهای عربی باید درآمدهای نفتی خود را صرف رفع محرومیت ها از مسلمانان کنند گفت: کاش کشورهای عربی به خود می آمدند و به جای کمک به آمریکا و رژیم صهیونیستی، درآمدهای نفتی خود را صرف امور مربوط به فقرای کشورهای خود می نمودند.

وی کاهش قیمت جهانی نفت را توطئه ای خطرناک عنوان کرد و گفت: این توطئه برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و از سوی آمریکا و برخی کشورهای عربی برنامه ریزی شده است و آمریکایی ها باید بدانند که مردم با وجود فشارها، هیچ وقت از آرمانهای خود دست نخواهند کشید. 

حجت الاسلام موسوی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در کشور پاکستان، واقعه تأسف بار قتل عام دانش آموزان یکی از مدارس در این کشور به دست گروه طالبان را محصول تروریسم پروری آمریکا دانست.

امام جمعه ماسال، نهم دی ماه را نقطه عطف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: راهپیمایی مردم در نهم دی ماه سال 88، بزرگترین حرکت دسته جمعی و بزرگترین جنگ نرم مردم کشورمان بر علیه دشمنان انقلاب بود. 

وی افزود: مردم در نهم دی ماه حرکت عظیمی انجام دادند که دشمنان را برای همیشه به خاک مذلت نشاند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۸
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی