پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ب.ظ

۰

پس از وقوع یک فقره قتل در ماسال در شامگاه روز شنبه با استفاده از تفنگ شکاری، امروز نیز بازار شایعات مبنی بر تیراندازی در بامداد امروز دوشنبه نقل محافل مردمی شده بود.

قتل با تفنگ

به گزارش ماسال نیوز، پس از وقوع یک فقره قتل با تفنگ شکاری در ماسال در شامگاه روز شنبه،  بازار شایعات مبنی بر تیراندازی در بامداد امروز دوشنبه در حوالی سی ان جی ماسال نقل محافل مردمی شده بود.

اما این شایعات از کجا نشأت گرفته است؟ یکی از اهالی ساکن در بلوار دادگستری در همین خصوص به ماسال نیوز گفت: حوالی ساعت 2 الی 3 بامداد امروز دوشنبه، صدای مکرری که مشابه صدای تیراندازی بود و از سمت بلوار دادگستری شنیده می شد مرا از خواب بیدار کرد.

وی ادامه داد: جهت کنجکاوی به بیرون منزل و به داخل خیابان رفتم و متوجه شدم همه صداها از لوله اگزوز یک خودروی پیکان قدیمی بلند می شود.

شاهد عینی ماجرا افزود: برخی از اهالی محل با 110 تماس گرفته بودند و ضمن حضور پلیس 110 در محل، مأموران آتش نشانی نیز حضور پیدا کردند. وی ادامه داد: صدا مکرر این خودرو باعث شد برخی اهالی به اشتباه تصور کنند در این محل تیراندازی شده است در حالی که خود بنده در محل حادثه حضور داشتم.

همچنین یک منبع آگاه در نهادهای امنیتی شهرستان ضمن تکذیب وقوع تیراندازی در بامداد امروز دوشنبه، از مردم خواست از دامن زدن به شایعات این چنینی پرهیز کنند.


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۴
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی