پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۳ ب.ظ

۰

نماینده رشت اخیرا در گفتگو با یکی از خبرگزاریها در حالی خواستار افزایش ظرفیت مدیران شده است که خود بر علیه یکی از سایت های خبری ارزشی استان پرونده فعال قضایی دارد.

غلامعلی جعفرزاده


به گزارش ماسال نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اخیر در گفتگو با خبرگزاری آنا گفته است: «بسیاری از مدیران آنقدر که از خبرنگاران می‌ترسند از دستگاه‌های نظارتی خوف ندارند؛ چراکه دستگاه‌ها را می‌توان با عدد و رقم قانع کرد ولی خبرنگاران می‌توانند موضوعی مانند برگزاری یک همایش را به زندگی مردم و مشکلات آنها ربط دهند و بگویند که مثلا در فلان همایش چهار نوع غذا بود در صورتی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند. اقدامات اینچنینی تأثیر زیادی دارد که نباید از آن غافل شد. خبرنگاران در یک جامعه مدنی، ناظران قدرتمندی هستند که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرند، با این وجود اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات می‌تواند بسیار اثربخش باشد».

 جعفرزاده در حالی این سخنان را بر زبان می راند که در حال حاضر بر علیه یکی از پایگاه های خبری ارزشی استان گیلان پرونده فعال قضایی دارد.

این اظهارات جعفرزاده مصداق ضرب المثل مشهور «دیگ به دیگ می گوید روت سیاه» است.

آقای نماینده! لطفا این فضای نظارتی را ابتدا برای خود فراهم کنید و بگذارید شما نیز با قلم تیز خبرنگاران مورد نقد قرار گیرید. اگر انتقادی را قبول ندارید و یا متنی را بر نمی تابید بیایید جوابیه بدهید نه اینکه با پیغام و پسغام  ..... کنید.

فرستادن پیام هایی مبنی بر شکایت از رسانه ها از طریق واسطه ها، روشی مطبوعاتی نیست و روش از سوی هر شخص حقیقی و یا حقوقی صورت گیرد امری اختناق آفرین است.

آقای نماینده! انتقاد پذیری را لطفا از خودتان شروع کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۴
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی