پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ

۰

قتل مرد جوان در ماسال با تفنگ شکاری!

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ
شب گذشته اهالی خیابان معلم ماسال با صدای تیر شلیک شده از یک تفنگ شکاری از خانه ها بیرون آمدند و با صحنه تیر خوردن مرد جوانی از ناحیه سر مواجه شدند.

قتل
به گزارش ماسال نیوز، حوالی ساعت 10:30 شب گذشته، اهالی خیابان معلم ماسال با صدای تیر شلیک شده از یک تفنگ شکاری از خانه ها بیرون آمدند و با صحنه دلخراش تیر خوردن مرد جوانی از ناحیه سر مواجه شدند.

اهالی محل موفق به رویت قاتل نشدند و مرد جوان را که ظاهرا نیمه جان بود به بیمارستان رسالت ماسال رساندند. شدت جراحات باعث شد پزشکان دستور انتقال وی را به بیمارستانی رشت صادر کنند اما مرد جوان که به کما رفته بود در رشت درگذشت.

به گفته منابع آگاه، تاکنون چهار مظنون به قتل در این رابطه دستگیر شده اند اما این افراد تاکنون به انجام این قتل اعتراف نکرده اند.
 
شایان ذکر است که ماه گذشته نیز دو موتور سوار، نیمه های شب در بلوار سردار جنگل ماسال اقدام به تیراندازی به سمت فردی می کنند که در حال پیاده شدن از خودروی شخصی اش بود و پس آنکه موفق به تکمیل عملیات خود نشدند از محل متواری می شوند.
 
تاکنون خبری از دستگیری این تیرانداز و راننده موتورسیکلت مزبور در رسانه ها منتشر نشده است.

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۳
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی