پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ب.ظ

۰

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت گفت: دانشجویان باید استکبارستیزی در صدر کارهایشان قرار دهند، زیرا در روز 16 آذر ماه 32، حتی توده ای ها و ملی گراها نیز دانستند که نباید به آمریکا و بریتانیا اعتماد کرد!
بسیج دانشجویی

سید محمدهادی صفوی در گفتگو با ماسال نیوز ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: مستکبران جهان گمان نمی کردند 16 آذر 32 روز شروع جنبشی خواهد بود که از دل آن چمران ها، علم الهدی ها و باکری ها بیرون بیاید.

وی با اشاره وجود جوهره استکبار ستیزی در روز دانشجو افزود: دانشجویان بدانند که استکبارستیزی را باید در صدر کارهایشان قرار دهند، زیرا در این روز بزرگ حتی توده ای ها و ملی گراها نیز دانستند که نباید به آمریکا و بریتانیا اعتماد کرد!!

صفوی تأکید کرد: شانزده آذر باید زنده بماند چون هنوز روحیه مبارزه باسلطه گری و مقاومت در دانشجویان ما زنده است.

وی با اشاره به فرموده رهبر انقلاب که جوانان را افسران جنگ نرم خطاب کردند گفت: ما در این روز به مولا و رهبرمان می گوییم افسران شما بیدار هستند و هنوز روحیه استکبارستیزی در آن ها وجود دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت با اشاره به وجود گروههای که سودای رابطه با آمریکا را در سر دارند گفت: ما میدانیم که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد چرا که آنها در طول 36 از انقلاب اسلامی نه تنها نتوانستند اعتماد ملت ایران را جلب نمایند بلکه در برهه های مختلف تاریخ انقلاب توطئه های مختلفی علیه این ملت انجام داده اند.

سید محمد هادی صفوی در پایان گفت: پیام دانشجوی سال 1393 به این قسم افراد این است که دانشجو تا پای جان حامی و پشتیبان  مکتب ارزشمند ولایت است.

انتهای پیام/
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۶
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی