پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ب.ظ

۰

فرماندار ماسال در پاسخ به خبر درج شده در ماسال نیوز مبنی بر هزینه اعتبارات ماسال در شهرستان تالش گفت: به هیج وجه اعتباری از اعتبارات شهرستان ماسال در شهرستانی دیگر هزینه نشده است.

محمود قاسم نژآد


به گزارش ماسال نیوز، محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال، در پاسخ به درج مطلبی با عنوان «آیا اعتبارات ماسال به تالش اختصاص داده شده است؟!» " که در ماسال نیوز درج شده است اظهار کرد: به هیچ عنوان اعتبارات مختص شهرستان ماسال در شهرستان دیگری هزینه نشده است.


قاسم نژاد در خصوص این موضوع عنوان کرد: بر اساس مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری (دولت دهم)، پروژه ای به عنوان تامین آب شرب شهر های غرب دور گیلان (شامل شهرهای تالش، ماسال و رضوانشهر)  تعریف گردید که اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات ملی جهت اجرای این پروژه می بایست تامین می شد.


وی افزود: بر اساس اطلاعات موجود، اجرای این پروژه از شهرستان تالش شروع شده که برای حفر چاه و احداث خط انتقال آب قریب به یک میلیارد تومان هزینه شده است حال آنکه  چرا و بنا بر چه دلایلی، شرکت آب منطقه ای استان گیلان این پروژه را از شهرستان تالش آغاز کرده است (بنا به گفته مدیران آب منطقه ای بر اساس اولویت گذاری انجام شده) برای شهرستان ماسال تا کنون مبلغی هزینه نشده است نیازمند پاسخگویی از سوی شرکت مذکور می باشد.


 فرماندار ماسال یادآور شد در حال حاضر بابت تامین آب شرب شهرهای ماسال و شاندرمن مشکلی وجود ندارد و اجرای این پروژه می تواند جهت تامین آب شرب مطمئن در مواقع بحرانی مثمر ثمر باشد.


قاسم نژاد تصریح کرد: محل تامین اعتبار این پروژه از اعتبارات ملی بوده است و به هیج وجه از اعتبارات شهرستان ماسال در شهرستانی دیگر هزینه نشده است.


لازم به یادآوری است تا آخرین لحظات درج این جوابیه از سوی مدیران اب منطقه ای استان عنوان شده که در آینده احداث مخزن 3000 متر مکعبی، احداث خط لوله ی 7/4 کیلومتری و حفر و تجهیز سه حلقه چاه عمیق برای شهرستان ماسال در دستور کار مناقصه قرار دارد.

 

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی