پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ب.ظ

۰

اسناد ابهام در مدرک تحصیلی احسن اله رادمهر

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ب.ظ

احسن اله رادمهر، از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال بود که توانست 37602 رأی در دور اول انتخابات کسب کند.

احسن اله رادمهر

به گزارش ماسال نیوز، احسن اله رادمهر، از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال بود که توانست 37602 رأی در دور اول انتخابات کسب کند اما به دلیل نقص در پرونده تحصیلی از رقابت در دور دوم این انتخابات باز ماند.

اسناد بدست آمده توسط ماسال نیوز، ابعاد جدیدی از نقص پرونده تحصیلی این نامزد انتخابات مجلس دهم را به تصویر می کشد:

ابهام اول در مدرک کارشناسی: تصویر شماره یک که در تاریخ 6 اردیبهشت ماه سال 91 از پایگاه اطلاع رسانی احسن اله رادمهر ثبت شده است و نشان می دهد که وی مقطع کارشناسی خود را در رشته مدیریت مالی در دانشگاه آزاد رودهن گذرانده است.

احسن اله رادمهر

نکته مبهم ماجرا از آنجا آغاز می شود که در بخش زندگی نامه پایگاه اطلاع رسانی رادمهر، درج شده است که وی پس از اخذ مدرک دیپلم و رفتن به سربازی در کنکور شرکت کرد و موفق به قبولی در رشته حسابداری شد (تصویر شماره 2، 29 شهریور 93):

« ..... پس از اخذ دیپلم راهی خدمت مقدس سربازی شد. و در نیروی هوایی به خدمت پرداخت و پس از آن به مزرعه پدری خود بازگشت .با تلاش در کنکور پذیرفته و راهی تهران شدو در حالی که به جهت ادامه تحصیل به سختی کار می کرد در رشته حسابداری به ادامه تحصیل پرداخت با پشتکار فراوان و ضمن مورد توجه قرار گرفتن از سوی اساتید و تشویق و حمایت آن بزرگواران زندگی حرفه ای خود را آغاز نمود ...» (+).

احسن اله رادمهر

ابهام دوم در مدرک کارشناسی ارشد: تصویر شماره یک از پایگاه اطلاع رسانی شخصی رادمهر نشان می دهد که مدرک تحصیلی وی در دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اقتصادی بوده است (+).

اما رادمهر 25 شهریور ماه «در گفتگویی احتیاط آمیز با خزرآنلاین مشکل مدرک تحصیلی خود را رد و خود را فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی معرفی کرد»(+)(تصویر شماره 3).

احسن اله رادمهر

و باز عجیب تر اینکه چندی قبل تر وی در گفتگوی که با مجله بهار تالش داشته است بیان کرده بود که دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی است (تصویر شماره 4).

احسن اله رادمهر

و باز عجیب تر اینکه رادمهر در گفتگویی که با بهرام سبزی از فعالان رسانه ای انتخابات نهم مجلس داشت گفته بود که  کارشناسی ارشد ورودی سال 2006 آکادمی علوم تاجیکیستان در ایالت خجنده این کشور بوده است (تصویر شماره5).

احسن اله رادمهر

ابهام سوم در مدرک دکتری: تصویر شماره یک نشان می دهد که وی در 6 اردیبهشت ماه سال 91 دانشجوی دکتری رشته مدیریت اقتصادی بوده است و بر اساس تصویر شماره 5 وی در آکادمی علوم تاجیکستان بصورت غیر حضوری تحصیل می کرده و ورودی سال سال 2008 میلادی بوده است.

نکته آخر اینکه تصویر شماره 6 که روز گذشته از پایگاه اطلاع رسانی شخصی وی تهیه شده است نشان می دهد که احتمالا این نامزد انتخابات دهم مجلس نتوانسته است دوره دکتری خود را به اتمام برساند (+).

احسن اله رادمهر

انتهای پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۰
ماسال نیوز

ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی