پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۶ ق.ظ

۰

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ماسال با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه شهید هادی توسه سرای شاندرمن افتتاح خواهد شد. 

مدرسه ماسال

به گزارش ماسال نیوز، سید فضائل صفوی که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه و به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گزارشی از عملکرد اداره آموزش و پورش شهرستان ماسال ارائه داد ضمن اشاره به درخشش دانش آموزان شهرستان ماسال در کنکور سراسری امسال گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از دانش آموزان ما در رشته های پزشکی و دندان پزشکی و در دانشگاههای معتبر قبول شده اند که جای خوشحالی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماسال ضمن بیان فعالیت های این اداره در طول تابستان و در پروژه مهر گفت: در طول تابستان زیباسازی، فضاسازی و نصب تراکت ها در سطح مدارس جهت مواجهه دانش آموزان با محیطی شاداب انجام شده است. 

وی ادامه داد: برنامه ریزی کلاسها جهت ارائه دروس، سم پاشی مدارس شبانه روزی، انجام تمهیدات لازم جهت شروع کلاسها، تهیه لباس متحد الشکل و کتب درسی برای دانش آموزان، شارژ کپسولهای ایمنی، تعمیرات سیستم های شوفاژی و گرمایشی مدارس، هوشمندسازی 6 مدرسه، برگزاری کلاسها دو زبانه برای دانش آموزان عشایری در طول تابستان، خط کشی و ایمن سازی زمین های مدارس و ... از دیگر فعالیت هایی بوده است که آموزش و پروش در طول تابستان پیگیری و اجرایی نموده است.

صفوی با تقدیر و تشکر از فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت آماده سازی برخی مدارس گفت: 6 مدرسه توسط سپاه ناحیه ماسال و بسیج دانش آموزی و با مشارکت آموزش و پرورش رنگ آمیزی و  تعمیرات جزئی شده است و دو مدرسه نیز در طول تابستان امسال توسط دانشجویان بسیجی اردوهای جهادی دانشگاه آزاد و پیام نور تعمیر و رنگ آمیزی شد.

رئیس آموزش و پرورش ماسال همچنین از افتتاح مدرسه برکت شهید هادی توسه سرا از محل اعتبارات سفر استانی رهبر انقلاب خبر داد و گفت: این مدرسه در طی مراسم جشن شکوفه ها در 31 شهریور ماه افتتاح خواهد شد. 

وی با اشاره با آغاز احداث مدرسه محدثه کار و دانش نیز گفت: این مدرسه با حمایت فرماندار و از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز احداث خواهد شد. 


انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی