پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ق.ظ

۰

بسته خبرهای انتخاباتی تالش بزرگ/ شماره دوم

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ق.ظ
بسته دوم خبرهای انتخاباتی تالش بزرگ شامل خبرهایی درباره جدایی طرفداران سابق نماینده از وی، مدرک تحصیلی مبهم رادمهر، حضور چهار نامزد انتخاباتی در یک مجلس ترحیم و ... است.
بسته خبرها


به گزارش ماسال نیوز، بسته خبرهای انتخاباتی دوم، شامل اخباری است که از طریق تماس های تلفنی و منابع آگاه در اختیار پایگاه خبری تحلیلی ماسال، قرار داده شده است که امیدواریم رضایت مخاطبان محترم سایت را جلب نماید:

جدایی بخشی از یاران 90ی شکری از او


شنیده های از جدایی تعدادی از یاران دیرینه شکری از وی خبر می دهند. بر این اساس، در جلسه ای انتخاباتی اما محرمانه ای که هفته گذشته بین لیدرها و طرفداران نزدیک محمود شکری در شهر تالش برگزار شد تعدادی از یاران دیرین شکری پس از سخنان نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال ناراحت شده و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند. گفته می شود اختلافات در خصوص حمایت از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی حامیان سابق شکری بوده است.

مدرک تحصیلی رادمهر در ابهامات بیشتر


این روزها مدرک تحصیلی احسن اله رادمهر نقل مجلس قهوه خانه ها و مراسم عزا و عروسی شده است. پس از آنکه خدشه دار بودن مدرک تحصیلی رادمهر در بسته شماره یکم انتخاباتی ماسال نیوز مطرح شد وی در گفتگویی کوتاه با یکی از پایگاه های خبری این موضوع را رد کرده و گفته بود دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس حقوق اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی است.

اما گویا احسن اله رادمهر فراموش کرده بود که در سایت شخصی اش مدرک تحصیلی خود را مدیریت اقتصادی نوشته است.

از طرفی وبلاگ رأی ما در تاریخ هفتم آذر ماه سال 90 درباره مدرک تحصیلی رادمهر نوشته بود (+):

«سال ورود آقای رادمهر به آکادمی علوم تاجیکستان (دانشگاه دولتی  ایالت خجنده) برای کارشناسی ارشد :2006 میلادی و سال فارغ التحصیلی:2008 می باشد.

و سال ورود به دکتری در رشته ی مدیریت اقتصادی در همین دانشگاه :"2008"(به صورت غیر حضوری) و هم اکنون در مرحله ی ارائه ی رساله می باشد

و اما توضیح : تا حدود پنج ماه پیش خبر بسیار موثق دارم از چند نفر که آقای رادمهر  گفته بودند در مرحله دفاع از کارشناسی ارشدهستند و حرفی از دکترا هم نبود ! حالا چطور است که ایشان الآن میگویند در سال 2008 وارد دوره دکترا شده اند برای بنده کاملا عجیب است ! دقیقا یادم هست که ایشان یکی از دغدغه هایش گرفتن مدرک ارشد بود و حتی ایشان می گفت که فرصت نکرده بودم بروم دنبال کارهای اداری اش !!!»

موضوع ابهامی که وبلاگ رأی ما با تیز بینی مطرح کرده است این روزها بیشتر نمایان می شود. جایی که رادمهر این روزها حتی نامی از دانشگاه تاجیک مطرح شده در سال 90 نمی برد.

از طرفی در منوی تحصیلات سایت اطلاع رسانی احسن اله رادمهر، محل اخذ مدرک مدرسه ابتدایی ذکر است اما درباره محل اخذ مدرک کارشناسی ارشد حرفی به میان نیامده و در مورد مدرک تحصیلی دکتری وی نیز به کلی صرف نظر شده است (+). موضوعاتی که با توجه به قطعیت حضور رادمهر در رقابت های انتخاباتی دهم مجلس شورای اسلامی باید از طرف وی روشن شود.

حضور چهار نامزد در یک مجلس ترحیم و روبوسی آنها/حق جو هم فعال شد

عصر جمعه مجلس ترحیمی در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد که کاملا رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت. در این مجلس ترحیم، چهار نامزد انتخابات مجلس دهم شرکت کرده بودند. به گفته حاضران، سید محمد اسحاقی، عزیز پورعزیزی، رضا حق جو و حسین نیرومند چهار نامزدی بودند که بطور همزمان در این مجلس شرکت کرده بودند و حتی مجبور به روبوسی با یکدیگر در این مجلس شدند.

حضور رضا حق جو در این مجلس نیز به نوع خود جالب بود و می تواند نوید آغاز فعالیت انتخاباتی اش برای دوره جدید باشد. شنیده ها از تمرکز فعالیت انتخاباتی حق جو در حوزه ماسال و شاندرمن خبر می دهند. بر این اساس به نظر می رسد تمام تلاش حق جو جهت کاهش آرای بهمن محمدیاری متمرکز شده است و ظاهرا تلاشهای وی برای از بین بردن آرای یاری است تا پیروزی اش در انتخابات.

نسرانه ذوالفقاری باز هم نامزد می شود


نسرانه ذوالفقاری به عنوان تنها نامزد حزب مردمسالاری مجلس نهم در حوزه تالش بزرگ که تنها موفق به کسب 1318 رأی شده بود مجددا نامزد انتخابات در این حوزه می شود.

ذوالفقاری در گفتگویی کوتاه با پایگاه خبری تحلیلی ماسال فردا گفته است (+): « این بار با برنامه ریزی دقیقتری وارد انتخابات خواهد شد و با توجه به روی کار آمدن دولت نزدیک به "اصلاحات" انگیزه اش برای ورود دوچندان شده است».


منصور یوسفی نامزد نمی شود

شنیده ها از احتمال نامزد نشدن منصور یوسفی در انتخابات تالش خبر می دهند. بنا بر این گزارش، منصور یوسفی به دلیل برخی مسائل مطرح شده درباره وی در خصوص دوره فعالیتش در دانشگاه پیام نور تالش به احتمال فراوان از نامزدی در انتخابات انصراف خواهد داد. دلیل این انصراف، ظاهرا افزایش احتمال رد صلاحیت وی به دلیل مسائل مطرح شده خواهد بود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی