پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۵۷ ب.ظ

۰

امام جمعه ماسال در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: در ناتو فرهنگی هجمه ها به مراتب از هجمه های سیاسی و اقتصادی بیشتر است و در مبارزه با آن نباید دولتمردان و دستگاههای حاکمیتی خودشان را از مسائل فرهنگی دور نگه دارند.

سید هادی موسوی




به گزارش ماسال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به عمل جراحی رهبر انقلاب اسلامی، برای شفای ایشان آرزوی سلامتی کرد و گفت: رهبر انقلاب، سکاندار کشتی کشور است  و ایشان می توانند کشور را از امواج پرتلاطم فتنه دشمنان به ساحل نجات رسانده و کشور را به دست آقا و مولایمان امام زمان (عج) برسانند.



امام جمعه ماسال با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان علیه ارزش های دینی و اسلامی گفت: دشمنان انقلاب از همان ابتدای انقلاب که حضرت امام (ره) فرمود انقلاب باید صادر شود؛ برای جلوگیری از صدور انقلاب، همه نوع توطئه و دسیسه ای را بکار گرفتند. در ابتدا آنها بر آن شدند تا حکومت را تغییر دهند و در این راه، قائله هایی مانند منافقین و جنگ تحمیلی و ... را راه انداختند اما دیدند که از این راه موفق نمی شوند.


خطیب جمعه ماسال ادامه داد: دشمنان سرانجام تصمیم گرفتند نظام را از داخل استحاله کنند و بهترین روش را استحاله فرهنگی یافتند. آنها به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند به اقتصاد و سیاست ما لطمه بزند ابتدا باید به فرهنگ ما رسوخ کنند و این همانی است که رهبر انقلاب از آن به عنوان ناتو فرهنگی تعبیر می کنند.


وی افزود: در ناتو فرهنگی هجمه ها به مراتب از هجمه های سیاسی و اقتصادی بیشتر است و در مبارزه با آن دولتمردان و دستگاههای حاکمیتی نباید خودشان را از مسائل فرهنگی دور نگه دارند.


حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: در حکومت دینی و اسلامی سرلوحه وظایف مسائل فرهنگی است و در همین رابطه نیز رهبر انقلاب فرموده اند که این طور نیست که مسائل فرهنگی در حاشیه مسائل اقتصادی و سیاسی باشد بلکه مسائل فرهنگی مقدم تر است لذا همه وظیفه داریم در این راستا و جهت پیاده شدن احکام اسلامی به دولتمردان کمک کنیم.


امام جمعه ماسال با تأکید بر آغاز این حرکت از خانواده ها گفت: مبدأ این حرکت فرهنگی خانواده هاست همانطور که دشمن روی مبانی اعتقادی خانواده ها تمرکز کرده است ما نیز باید جهت تقویت این مبانی سرمایه گذاری کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۱
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی