پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ

۰

مرغداری 40 هزار قطعه ای در شاندرمن افتتاح شد

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت مرغ داری 40 هزار قطعه ای سپید کرک شاندرمن با حضور فرماندار ماسال افتتاح شد. 

lفتتاح مرغداری در چماچار شاندرمن

به گزارش ماسال نیوز، صبح امروز پنجشنیه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال، فاز اول مرغداری 40 هزار قطعه ای «سپید کرک» شاندرمن در روستای چماچار به مرحله بهره برداری رسید.

فرماندار ماسال در آیین افتتاح پروژه مرغداری روستای چماچار با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر داشته های درونی گفت: یکی از داشته های منطقه، ظرفیت مناسب آن برای احداث مرغداری است که مدیر این مجموعه به خوبی از این ظرفیت استفاده کرده است.

محمود قاسم نژاد ادامه داد: شهرستان ماسال به لحاظ دما و محیط شرایط بسیار خوبی برای توسعه مرغداری ها دارد.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های متعدد کشاورزی مانند پرورش تلفیقی اردک، ماهی و برنج تأکید کرد: کشاورزان اگر از وجود این ظرفیت استفاده نمایند می توانند درآمد خود در سال را تا چند میلیون تومان افزایش دهند و چنانچه این موضوع در 50 درصد اراضی شالیزاری شهرستان یعنی 3500 هکتار عملی شود رقم قابل توجهی حاصل خواهد شد.

مدیر مرغداری سپید کرک شاندرمن نیز در مراسم افتتاح این واحد گفت: این مرغداری با مشارکت صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی و با مبلغ 800 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

فرخ احمدی گفت: احداث این پروژه اواخر سال 90 در زمینی به مساحت 8000 مترمربع و در زیربنای 2400 مترمربع آغاز شده و امروز ما شاهد افتتاح فاز اول آن هستیم ضمن اینکه ساختمان مربوط به سایر فازها نیز به اتمام رسیده و برای فعال شدن آنها نیاز به اعتبار جدید برای خرید تجهیزات داریم.

این فعال اقتصادی شهرستان ماسال ادامه داد: در شرایط حاضر این پروژه برای 8 نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال می کند و در صورت تکمیل شدن تمام فازها در مجموع برای 15 نفر شغل ایجاد خواهد شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۶
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی