پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۱ ب.ظ

۰

اتاق اصناف ماسال گزارش عملکرد یک ساله داد

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۴۱ ب.ظ

رئیس اتاق اصناف ماسال با ارائه آماری، گزارش عملکرد یکساله این اتاق را از شهریور 92 تا ابتدای شهریور 93 منتشر نمود.

سید هادی رشیدی


سیدهادی رشیدی در مصاحبه با ماسال نیوز با ارائه گزارش عملکرد یکساله اخیر اتاق اصناف شهرستان ماسال گفت: از ابتدای شهریور 92 تاکنون 323 مورد پروانه کسب صادر شده و 63 پروانه نیز تمدید شده، ضمن آنکه 358 پرونده جهت اقدام برای صدور پروانه تشکیل شده است.

وی افزود: در یک ساله اخیر 55 مورد پلمپ واحدهای صنفی متخلف انجام شده و تعداد 187 مورد نیز متخلفان جریمه شده اند که مجموع این جریمه ها 469668000 ریال بوده است.

رشیدی با تأکید بر مشارکت اتاق اصناف در پیشبرد برنامه های فرهنگی شهرستان ماسال گفت: در طول یکساله اخیر اتاق اصناف در برگزاری هیأت سوگواری در ایام محرم، مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) و فضاسازی ایام میلاد و شهادت ائمه اطهار (س)  مشارکت فعالانه ای داشته است.

وی مشارکت در برگزاری کاروان راهیان نور شهرستان، کمک به ستاد برگزاری مناسبت های ملی، مذهبی شهرستان و اجرای طرح تنظیم بازار و رصد روزانه بازار به ویژه در ایام نوروز را از دیگر فعالیت های مهم اتاق اصناف شهرستان عنوان کرد و گفت: در یک ساله اخبر، روز اصناف نیز با دعوت از بازاریان ماسال و شاندرمن در مسجد جامع ماسال گرامی داشته شد و انتخابات هیأت رئیسه اتاق نیز برگزار گردید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۱
ماسال نیوز

ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی