پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

۰

سوپر مارکت کوهی با غلیه بر دوغ نگار به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان ماسال دست یافت.

ماسال نیوز سوپرمارکت کوهی قهرمان فوتسال جام رمضان ماسال شد

 

به گزارش ماسال نیوز، دیدار فینال مسابقات فوتسال جام رمضان ماسال، شب گذشته بین دو تیم سوپرمارکت کوهی و دوغ نکار برگزار شد که در پایان سوپرمارکت کوهی موفق شد با نتیجه 8 بر 5 دوغ نگار را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

در دیدار رده بندی مسابقات نیز که شب چهارشنبه برگزار شد تیم قصابی محمدی توانست با نتیجه 2 بر 1 بر تیم سنگ نمای رحمانی غلبه کند و به عنوان سومی مسابقات دست یابد.

با پایان گرفتن این مسابقات، یکتاپور بازیکن تیم آلومینیم شاندرمن و حسن نظری از تیم دوغ نگار با 16 گل به عنوان آقای گلی مسابقات دست یافتند.

همچنین قاسم رضوان از تیم سوپر مارکت کوهی به عنوان فنی ترین بازیکن و فرزام عشوری از تیم الکتریکی روشن به عنوان بازیکن اخلاق مسابقات انتخاب شدند.

عدم حضور مسئولان شهرستان از حواشی جالب این مسابقه بود به نحوی که برخلاف پیش بینی ها از بین مسئولان شهرستان، تنها شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ماسال و جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان از تماشگران مسابقه فینال فوتسال جام رمضان ماسال بودند.

علاوه بر این، برحلاف پیش بینی ها از بین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها بهرام کاوکار تماشاگر این مسابقه بود. کاوکار در پایان مسابقه مبلغ 300 هزار تومان کمک نقدی به مسابقات اهدا کرد.

علیرضا عباسی مسئول کمیته فوتسال هیأت فوتبال شهرستان ماسال نیز در پایان این مسابقه  در گفتگو با ماسال نیوز از تلاش نیروی انتظامی شهرستان در جهت برقراری نظم و امنیت سالن ورزشی شهید سالاری در طول مسابقات تشکر کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی اقدامات شایسته ای در جهت فرهنگ سازی در سالن انجام داد که این تلاش ها شایسته تقدیر هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۰
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی