پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

۰

«به رنگ زندگی» چرا در ماسال ساخته شد؟

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

کارگردان فیلم «به رنگ زندگی» گفت: شهر ماسال به همراه ارتفاعات و روستاهای اطرافش بعد از 25 روز انتخاب لوکیشن پیدا شد. این شهر تمامی ویژگی ها برای ساخت این فیلم را یک جا در دل خود داشت.

ماسال نیوز داود جلیلی کارگردان به رنگ زندگی

 

داود جلیلی کارگردان فیلم داستانی «به رنگ زندگی» در مصاحبه با ماسال نیوز در پاسخ به این سوال که چگونه برای ساخت این فیلم شهر ماسال را انتخاب کردید گفت: برای یک فیلمساز هیچ چیزی بهتر و مطلوبتر از آن نیست که بعد از نگارش فیلمنامه، لوکیشن و محلی زیبا و مناسب برای ساخت فیلمش پیدا کند و همچنین این شانس را داشته باشد که مردم و مسئولین آن محل، همکاری خوبی جهت ساخت فیلم داشته باشند.
 
وی افزود: شهر ماسال به همراه ارتفاعات و روستاهای اطرافش بعد از 25 روز انتخاب لوکیشن پیدا شد. این شهر تمامی این ویژگی را یک جا در دل خود داشت. مکانی واقعا زیبا و بکر، مردمی مهمان نواز و مسئولین دلسوز، و از همه مهمتر، مناسب ترین مکان برای خلق قصه فیلم، همه این آیتم ها باعث شد تا این مکان برای تولید فیلم کوتاه داستانی "به رنگ زندگی" بهترین گزینه باشد.
 
وی درباره اینکه چند نفر از بازیگران فیلم بومی هستند گفت: تمامی بازیگران این فیلم (نزدیک به 20 نفر) باید بومی و متعلق به همانجا انتخاب می شدند که این امر ما را کمی نگران کرده بود اما میزان داوطلب و مشتاق  برای بازی در این فیلم به قدری زیاد شد که ما را شگفت زده کرد  و شرایط طوری شد که به کسی نمی توانستیم بگوییم شما نه و میزان اشتیاق خیلی زیاد بود همین مساله کار ما را برای انتخاب سخت میکرد.
 
جلیلی با اشاره به همکاری خوب مسئولان شهرستان تأکید کرد: فرمانداری شهرستان و بسیج هنرمندان شهر ماسال تمام قد پای کار ایستادند و باعث شد تصویر برداری در طول 5 روز بدون هیچ گونه دغدغه ای صورت گیرد و حال که به همت برگزار کنندگان جشنواره عمار فرصت اکران این فیلم را در روستای شالمای ماسال فراهم گردیده می توان گفت کمترین تحفه ایست به مردم خوب و شریف این شهر مردمی که به نظر من قدر فیلم و سینما را خیلی خوب می دانند.
 
شایان ذکر است که فیلم داستانی «به رنگ زندگی» پنجشنبه هفته جاری همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف افطار در مسجد ولی عصر (عج) روستای شالما اکران می شود. 
 
از موفقیت های این فیلم تا کنون به شرح زیر است: 
برنده ی بهترین فیلم داستانی در سومین جشنواره مردمی فیلم عمار سال91، برنده فیلم سوم در جشنواره ملی مهاجرانه92 ، برنده ومنتخب جشنواره ملی بهار (ویژه دانشگاهیان) 92، حضور در سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران92، حضور در جشنواره منطقه ای بام ایران در شهر کرد به عنوان فیلمهای برگزیده انجمن سینما جوانان ایران92، حضور در غرفه جشنواره بین المللی فیلم فجر در غالب تولیدات برتر انجمن سینما جوانان ایران – 92، برنده بهترین فیلم جشنواره ملی  کار و سرمایه ملی اصفهان92، حضور در جشنواره  بین المللی فیلم مقاومت93، حضور در جشنواره ملی مفاهیم قرآنی 93
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۱
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی