پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ب.ظ

۰

آقای محمدیاری! لازم نیست با آقای شکری مناظره کنید، اگر حرفی برای گفتن دارید بیایید و در شهر خودتان و با مردم خودتان بنشینید و مناظره کنید. بیایید با من، یک جوان، به قول شما تازه به دوران رسیده و کم تجربه، مناظره کنید.

ماسال نیوز رأی ما تالشیار

به گزارش سرویس وبلاگستان ماسال نیوز، تالشیار، مدیر وبلاگ رأی ما به عنوان معروف ترین و پربازدیدترین وبلاگ انتخاباتی شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، پس از مدتها دوری از فضای مجازی در جدیدترین مطلب انتخاباتی خود به دفاع از محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در برابر نماینده پیشین این شهرستانها پرداخت و نوشت: 

«آقای بهمن محمدیاری حتما معرف حضور هستند، ایشان اخیرا در مصاحبه ای نماینده منتخب مردم تالش بزرگ را به مناظره دعوت کرده است.
بنده بعنوان یک شهروند تالشی فارغ از نقاط قوت و ضعف نماینده فعلی و نماینده سابق، مشتاقم چند کلامی به عرض جناب آقای بهمن محمدیاری برسانم .
آقای محمدیاری! لازم نیست با آقای شکری مناظره کنید، اگر حرفی برای گفتن دارید بیایید و در شهر خودتان و با مردم خودتان بنشینید و مناظره کنید. بیایید با من، یک جوان، به قول شما تازه به دوران رسیده و کم تجربه، مناظره کنید.
اگر یارای مناظره دارید لازم نیست محمود شکری را طرف مناظره خود خطاب کنید. اکنون که چندسالیست سایه دخالتهای سیاسی و جناحی شما از سر ادارات شهرستانهای تالش و رضوانشهر و ماسال برداشته شده، بیایید با همان مستضعفانی که در زمان وکالت شما اگر به شما رای نمیدادند مستمری آنها قطع میشد، مناظره کنید.
بیایید با جوانهایی مثل من مناظره کنید که برای گرفتن یک امضا از شما باید شاهد میآوردم که به شما رای دادم و برایتان در انتخابات زحمت کشیدم!
بیایید با بیکاران تالش بزرگ مناظره کنید که هم وقت بیشتری دارند و هم درد بیشتری!
بیایید با کارمندانی از ادارات مناظره کنید که به جرم "طرف محمدیاری نبودن" کنار گذاشته شده بودند و خانه نشین گشته بودند و به تماشای ترفیع متخلفانی نشسته بودند که در زیر سایه " طرف محمدیاری بودن" به آلاف و الوف رسیده اند!
بایید با کارگران روزمزدی مناظره کنید که در زیرپای دعواهای سیاسی شما و مسوولین استان و شهرستان در زمان شما وضعشان روز به روز بدتر شد!
بیایید با مردمی که شاهد دخالتهای شما در انتخاب آبدارچی یک اداره تا رئیس و فرماندار یک شهر بودند وحقشان فدای مصلحتهای سیاسی انتخاباتی شما شد و در آتش ترس شما از کاهش آرا سوختند، مناظره کنید!
اگر حرفی برای گفتن دارید بیایید با جوانانی که فقط بخاطر نمره منفی "طرف محمدیاری نیست"  در مصاحبه استخدام حکم مردودی گرفتند و بیکار مانده اند، مناظره کنید.
آقای محمدیاری!! نیک میدانید وکیل فعلی تالش بیکار نیست، هرچند به او انتقادهایی داریم، اما میدانیم که او بیکار نیست که بنشیند با شما که 12 سال فرصت مناظره با مردم تالش بزرگ را داشتید به مناظره بنشیند.
منتظر شما هستیم. همین هفته بیایید در بین مردم شهر خودتان و به سوالاتشان پاسخ دهید.
اگر توانستید ما مردم تالش بزرگ را در مناظره قانع کنید (که 12 سال گذشت و نتوانستید) آنگاه میتوانید با منتخب این مردم هم مناظره کنید.
به امید دیدار، یکی از هزاران»

(مطلب تالشیار مورد تأیید ماسال نیوز نمی باشد و پایگاه خبری تحلیلی ماسال این مطلب را صرفا نقل نموده است)

 

 

به گزارش ماسال نیوز، با توجه به اینکه هنوز دو سال دیگر تا آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی باقیمانده است کنش های انتخاباتی هفته گذشته در شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال نشاندهنده آغاز بسیار زودهنگام فعالیت های انتخاباتی از سوی نامزدهای احتمالی در این حوزه است. 
 
آغاز زودهنگام فعالیت های انتخاباتی در حوزه تالش بزرگ که با برنامه نشست به اصطلاح هم اندیشی مردم ماسال با نماینده وقت جرقه خورد می تواند مسئولان این شهرستان ها را به جای پرداخت به مشکلات مردم درگیر مسائل سیاسی و انتخاباتی نماید که لازم است مسئولان از دامن زدن به  این مسائل پرهیز نمایند. 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
ماسال نیوز

ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی